PNUEB

مجموعه دوم سوالات تابستان95 به سایت اضافه شد

1395/11/18
2376
9
جدیدترین نمونه سوالات تابستان 95 دانشگاه پیام نور که شامل بیش از 800 نمونه سوال به همراه پاسخنامه است، برروی سایت قرار گرفت

با تلاش خدمتگزاران شما در تیم آموزشی سایت PNUEB ، مجموعه جدیدی از نمونه سوالات نیمسال تابستان 95 دانشگاه پیام نور تهیه و به کتابچه های سایت اضافه شد (مجموعه اول نمونه سوالات تابستان 95 در مهرماه سال 95 برروی سایت قرار گرفت)

در این مجموعه سعی شده برای استفاده بیشتر شما عزیزان ، اکثر سوالات به همراه پاسخنامه های معتبر باشند ، هم پاسخنامه تستی و هم تشریحی.

یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه وجود بیش از 30 نمونه سوال جدید و منحصربفرد در آن است که اکثرا از موارد درخواستی کاربران بوده و با کیفیتی عالی به همراه پاسخنامه تهیه و به سایت اضافه شد.

روند تهیه نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 نیز در حال سپری شدن است و ان شا الله تا اواخر بهمن ویا اوایل اسفند حتما برروی سایت قرار خواهد گرفت.

شما کاربران گرامی می توانید همانند گذشته ، نظرات ویا درخواستهای خود را از طرق مختلف (مانند بخش نظرات در صفحات نمونه سوال و یا قسمت پشتیبانی و ...) برای ما ارسال کنید و مطمئن باشید همه این درخواستها و نظرات بررسی می شود.

در پناه حق ، پیروز و موفق باشید

 

برای حمایت از ما کافیست ، PNUEB را به دوستانتان معرفی کنید


امتیاز دهید
3
9 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام وقت بخیر
    سوالی داشتم آیا شما نمونه سوالات پیام نور رو برای فروش هم دارید به صورت نیم سال قیمت آنها چقدر است ممنون می شم زود جواب بدین
    با سپاس فراوان از زحمات شما دوستان گرامی

    • 1396/2/28

      سلام.کاربر گرامی، برای دریافت اطلاعات فروش کلی لطفا درخواست خود را به ایمیل test.pnueb@gmail.com ارسال نمایید

  2. با سلام
    لطفا
    نمونه سوالات کامل آبهای زیر زمینی را میخواستم بهمراه جزوه آن

    • 1395/12/11

      با سلام دوست عزیز. جهت خرید نمونه سوال کلی لطفاً به آدرس test.pnueb@gmail.com درخواستتان را ارسال نمایید. ضمناً امکان دریافت نمونه سوالات بصورت رشته ای وجود ندارد و نمونه سوالات بصورت نیمسالی موجود می باشد.

  3. سلام. ممنون از زحماتتون و اینکه همیشه سرقولتون هستین. نمونه سوالات جدید هم سریع به سایت اضافه میشه و هم کامله ، تازه نمونه سوالات درخواستی هم بررسی می کنین و به سایت اضافه میکنین. ترم قبل یک نمونه سوالی که درخواست کرده بودم رو قبل امتحان قرار دادین ، سوالات تشریحیش دقیقا تو امتحان اومد ، بدون تغییر:)

    • 1395/11/27

      سلام کاربر گرامی. خواهش میکنم وظیفمونه . نیم آموزشی pnueb تمام تلاش خودش رو جهت رضایت شما کاربران محترم و موفقیتتون انجام میده . امیدوارم همواره موفق و موید باشید.

  4. چرا سوالات تابستان بعضی دروس کامل نیست؟

    • 1395/11/23

      سلام دوست عزیز. امتحانات برخی دروس در تابستان برگزار نمی شود و اگر می بینید در کتابچه ها نمونه سوالات تابستان بعضی دروس موجود نیست ، به دلیل برگزار نشدن امتحان درس مربوطه بوده است. جهت اطمینان بیشتر از این قضیه می توانید کد دروس مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید تا توسط تیم آموزشی ما بررسی های لازم صورت گیرد.

  5. سلام خسته نباشید
    به صورت کلی میخوامشون .

    • 1395/11/21

      سلام دوست عزیز.درصورت درخواست نمونه سوالات یک نیمسال بصورت کلی لطفاً از طریق ایمیل test.pnueb@gmail.com اقدام و درخواستتان را ارسال کنین.

  6. نمونه سوالات تابستان95 تموم شد و دیگه آپدیت نمیشه؟؟

    • 1395/11/21

      سلام کاربر گرامی. بله ارسال نمونه سوالات تابستان 95 به اتمام رسید و درحال آماده سازی نمونه سوالات نمیسال اول 96-95 هستیم که ان شاالله تا اوایل اسفند ماه در اختیار کاربران کتابخانه الکترونیکی پیام نور قرار خواهد گرفت.

  7. مرسی که جواب همه نظرات رو میدید .

    • 1395/11/20

      خواهش می کنم دوست عزیز وظیفه است.

  8. کارتون حرف نداره هر نمونه سوالی خواستم تونستم تو سایتتون پیدا کنم

    • 1395/11/19

      سلام دوست عزیز. خوشحالیم که اینطور بوده . موفق باشید.

  9. بسیار عالیه نمونه سوالاتتون . منتظر نمونه سوالات نمیسال اول 96-95 هستیم

    • 1395/11/18

      سلام دوست عزیز.همانطور که در خبر اعلام کردیم تا اوایل اسفندماه نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 بر روی سایت قرار خواهد گرفت.