PNUEB

جدیدترین سوالات ترم اول 96-95 پیام نوربه سایت اضافه شد

1395/11/28
38298
35
نمونه سوالات نیمسال ترم اول 96-95پیام نوردر سایت PNUEB قرار گرفت

27 دی 1395 که امتحانات نیمسال اول 96-95 دانشگاه پیام نور به پایان رسید ، خدمتگزاران شما در تیم آموزشی سایت PNUEB روند تهیه و آماده سازی نمونه سوالات ترم گذشته را آغاز کردند.

با تلاشهای شبانه روزی تیم آموزشی ، مجموعه اول نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 دانشگاه پیام نور به سرعت تهیه و آماده شد تا در سایت قرار گیرد. مجموعه ای شامل از حدود 1700 سوال به همراه پاسخنامه های معتبر تستی و یا تشریحی که با کیفیتی بالا به کتابچه های سایت اضافه شد. همچنین در حدود 50 نمونه سوال جدید که پیش از این کتابچه آن در سایت موجود نبود و از دروس رشته های جدید دانشگاه می باشد نیز در سایت قرار گرفت.

هم اکنون شما می توانید نمونه سوالات ترم اول 96-95 پیام نور را از سایت PNUEB براحتی دانلود نمایید.

لازم به ذکر است از همین امروز تیم آموزشی سایت برای تهیه مجموعه دیگری از سوالات ترم قبل و نمونه سوالات درخواستی شما کاربران گرامی کار خود را آغاز نموده و امیدواریم بتوانیم تا قبل از امتحانات نیمسال دوم 96-95 مجموعه دیگری از سوالات را به سایت اضافه کنیم.

در پایان از همه عزیزانی که با ارسال نمونه سوال ، نظر ، انتقاد و پیشنهاد و... ما را در کاملتر کردن این مجموعه یاری کردند سپاسگزاریم.

برای حمایت از ما ، کافیست PNUEB را به دوستانتان معرفی کنید

 


امتیاز دهید
4
113 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام .خسته نباشید

    • 1396/8/20

      سلام و تشکر از لطف شما

  2. خسته نباشید

    • 1396/5/17

      سپاس از شما

  3. سلام میشه سوالات نمیسال دوم روانشناسی ۱ مدیریت تولید و حسابرسی ۱ رو بذارین لطفا؟؟؟؟

    • 1396/4/25

      سلام.کاربر گرامی، لطفا نام و کد درس مورد نظرتان را برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت بررسی کنیم

  4. با سلام و وقت بخیر. چرا پاسخ نمونه سوالات تاریخچه و مکاتب روانشناسی رو نذاشتین میشه الان بزارین دو ساعت دیگه امتحانه.-.

    • 1396/4/1

      سلام.کاربر گرامی، تلاش ما براین است که پاسخنامه های موجود برروی سایت معتبر و قابل استناد باشد. برای همین پاسخنامه هایی که معتبر نیستند و یا دارای اشتباه هستند را داخل سایت قرار نمی دهیم. با توجه به زمان کم باقیمانده احتمال تهیه پاسخنامه فوق وجود ندارد.

  5. با سلام چرا سوالات نیمسال اول 96-95 درس الکترومغناطیس در سایت وجود ندارد؟

    • 1396/3/24

      سلام.کاربر گرامی، نمونه سوال تعدادی دروس متاسفانه با کیفیت بسیار پایین و یا با سوالات ناقص بدست ما رسید. از همین رو نمونه سوال جدید برخی دروس در سایت قرار نگرفته است .

  6. سلام و خسته نباشید
    نمونه سوال برنامه نویسی پیشرفته رو دانلود کردم اما پاسخنامه تشریحی خیلی از سالهاش نیست . چرا ؟

    • 1396/3/19

      سلام.کاربر گرامی، اولین نکته ای که باید ذکر شود این است که در صفحه دانلود هر کتابچه و در پایین آن جدولی قرار دارد که نیمسال های موجود در آن به همراه اینکه پاسخنامه دارد و یا خیر آمده است. دوم این موضوع که ما سعی می کنیم پاسخنامه های معتبر در سایت قرار دهیم و از قرار دادن پاسخنامه های اشتباه و یا بی کیفیت در سایت معذوریم

  7. عالی

  8. لطفا نمونه سوال نیمسال اول 96-95 درس روش های تدریس ویژه آموزش محیط زیست و زبان تخصصی ارشد محیط زیست ارسال فرمائید خیلی نیاز دارم شماره تماس ................

    • 1396/3/13

      با سلام کاربر گرامی . انکان ارسال نمونه سوالات به این شکل وجود ندارد . لطفاً نمونه سوالات درخواستی خود را در سایت جستجو نمایید و درصورت عدم وجود کد دروس را ارسال نمایید تا برای نیمسال بعد در اولویت درخواست ها قرار گیرد .

  9. ممنون از زحمات بیدریغ شما برای ارائه سوالات

    • 1396/3/12

      سلام و تشکر از لطف شما

  10. من میخوام عضو بشم.نمیتونم
    خواهش میکنم کمکم کنید

    • 1396/3/7

      با سلام کاربر گرامی. لطفاً نام و نام خوانوادگی و شماره دانشجویی خود را جهت بررسی برای واحد پشتیبانی (بالای صفحه سایت pnueb) ارسال نمایید .

  11. تشکر

  12. Chon door hastim vaghean dastresi be nemone soal va jozveha sakht hast, mikhastam bedoonam en jozveha mitone rahnamaye khobi bashe bara man? Va enke hazineha be che soorat hast, yani man bara hat ketabi ke dl mikonam bayaz Mamnonam azaton ;) cart be cart bokonam?

    • 1396/2/6

      سلام.کاربر گرامی، شما می توانید با عضویت در سایت و پرداخت حق عضویت 8 اعتبار به همراه یک اعتبار هدی دریافت کنید. یعنی در مجموع 9 کتابچه مختلف را می توانید دانلود کنید. برای پرداخت مبلغ هم می توانید کارت به کارت نمایید.شماره کارت در صفحه انتخاب نحوه پرداخت وجود دارد. لطفا پس از کارت بخ کارت فرمی که در همان صفحه پرداخت حضوری قرار دارد را تکمیل کنید تا حسابتان را فعال کنیم

  13. Ba salam, man taze ba seatch ba en site ashna shodam, danesjoye arshade dubai hastam, aksare darsa gheire hozori bargozar mishe,mikhastam az doostani ke gheir hozori greftam rahnamaei bekham, aya ba dl ketabcheha va nemone soala va khondane ona kafi hast bara dadane emtehana? Manzoram ene ke enghad mataleb jame hast dar en jozveha?

    • 1396/2/6

      سلام. کاربر گرامی، در ابتدا ذکر دو نکته لازم است.اول اینکه اگر شما دانشجوی واحد دبی هستید ، یعنی دانشجوی برون مرزی هستید. در پیام نور برای و در برخی از دروس سوالات دانشجویان داخل کشور با دانشجویان برون مرزی متفاوت است. مثلا ممکن است برای دانشجویان داخلی تستی باشد و برای برون مرزی تشریحی. نکته دوم اینکه بطور کلی در پیام نور شما با بررسی چند دوره نمونه سوال نیمسال های قبل می توانید با ریتم کلی سوالات و نحوه طراحی آشنا شوید و در امتحان براحتی می توانید سوالات را پاسخ دهید. جزوه دروس نیز کمک بسیاری برای موفقیت شما محسوب می شود. در نهایت پیشنهاد می شود حتما برای کسب آمادگی بیشتر برای امتحان از نمونه سوالات استفاده نمایید.

  14. سلام.آیا قبل از شروع امتحانات این ترم کتابچه نمونه سوالات آپدیت خواهد شدیاخیر؟

    • 1396/1/5

      سلام.کاربر گرامی، در بهمن ماه مجموعه اول سوالات نیمسال اول 96-95 به سایت اضافه شد. مجموعه دوم سوالات نیز ان شا الله تا اواخر اردیبهشت و قبل از امتحانات برروی سایت قرار خواهد گرفت

  15. ممنون از شما برای زحماتی که میکشین. ممنون بخاطر رشته های جدیدی که به سایت اضافه کردین.ممنون برای همه چی

    • 1395/12/20

      با سلام دوست عزیز. ما و همکارانمون در تیم آموزشی PNUEB تمام تلاش خود را برای رضایت شما کاربران محترم انجام خواهیم داد . موفق و موید باشید.

  16. سلام ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و سایت خوبتون
    من قبلا عضو بودم ولی رمز عبور فراموش کردم و الان که خواستم مجددا ثبت نام کنم سیستم تون قبول نمی کنه و میگه با این شماره دانشجویی قبلا ثبت نام شده
    الان چیکار باید انجام بدم

    • 1395/12/7

      سلام کاربرگرامی. لطفاً مشخصات خودتون (نام ، نام خانوادگی ، شماره دانشجویی) رو از طریق قسمت پشتیبانی که بالای صفحه سایت PNUEB مشاهده می کنید برای بخش پشتیبانی ارسال کنید تا رمز عبور جدید براتون صادر بشه و بتونید از همون حساب کاربری قبلیتون استفاده کنید.

  17. سلام ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و سایت خودتون
    من قبلا عضو بودم ولی رمز عبور فراموش کردم
    و خواستم مجددا ثبت نام کنم سیستم تون قبول نکرد و گفت با این شماره دانشجوی قبلا ثبت نام شده
    الان چیکار باید انجام بدم؟

    • 1395/12/7

      پاسخ شما داده شد کاربرگرامی.

  18. من الان اگر عضو بشم ، اعتبار دانلودم تا چه زمان باقی می ماند؟ اگر درسی رو دانلود کردم و شما نمونه سوال نیمسال اول 96-95 بهش اضافه کردید ، برای دریافت مجددش اعتبار لازمه ؟

    • 1395/12/3

      با سلام کاربرگرامی. اعتبار دانلود تا پایان هر نیمسال می باشد. از آنجایی که بخش دوم نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 تا پیش از شروع امتحانات و پایان ترم جاری در سایت قرار داده خواهد شد درصورت دانلود مجدد کتابچه ها تا آن زمان اعتبار شما کسر نخواهد شد.

  19. ممنونم از شما برای آپدیت سریع کتابچه ها

    • 1395/12/3

      خواهش میکنم دوست عزیز.

  20. ترم قبل نمونه سوال درخواست دادم ، رسیدگی کردین و قرار دادین تو سایت. این ترم هم لطفا نمونه سوال مباحث پیشرفته در مهندسی نرم افزار نیمسال قبل رو قرار بدین.یعالم ممنووووووووووووووووووون

    • 1395/12/2

      با سلام کاربرگرامی. بخش دوم نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 درحال آماده سازی می باشد و به امید خدا تا اردیبهشت و قبل از امتحانات پایان ترم در سایت قرارداده خواهد شد. احتمالاً کتابچه موردنظر شما آن زمان بروز شود. لطفاً کد درس درخواستی خود را جهت بررسی سریع تر ارسال نمایید.

  21. من اومدم درسمو دانلود کنم، دیدم نمونه سوالات جدیدش نیست، چرا آپدیت نشده؟

    • 1395/12/2

      دوست عزیز. لطفاً پیش از دانلود هر کتابچه به توضیحاتی که در زیر لینک دانلود قرار دارد توجه بفرمایید . در توضیحات مذکور نیمسال های موجود و وضعیت پاسخنامه ها شرح داده شده است.

  22. فقط میخام تشکر کنم ازتون بخاطر اینکه بفکر پیام نوری ها هستین.

    • 1395/12/2

      سلام دوست عزیز. ممنون از شما .

  23. nemone soalaye nimsale aval 96-95 baziash pasokhname nadare.onaro badan ezafe mikonin?

    • 1395/12/2

      سلام دوست عزیز. پاسخنامه ها توسط تیم آموزشی pnueb بررسی می شوند و درصورتیکه معتبر نباشند ما سوالات را جهت جلوگیری از اشتباه شما کاربران عزیز بدون پاسخنامه در کتابچه قرار می دهیم و پاسخنامه ها آپدیت نخواهند شد.

  24. منم مثل خانوم جوادی ممنونم ازشما که بیشتر نمونه سوالات با پاسخنامه بود

    • 1395/12/1

      خواهش میکنم دوست عزیز. موفق باشید .

  25. ممنون از زحماتی که میکشید. نمونه سوالاتی که میخواستم همه با جواب بود و این عالیه.

    • 1395/12/1

      خواهش می کنم کاربر گرامی. خوشحالیم که اینطور بوده.

  26. منم با خانوم نادری موافقم ، ایول که رو قولتون بودین

    • 1395/11/30

      خواهش میکنم دوست عزیز. موفق باشید.

  27. برف، برف ، برف میباره
    چی همه برفففففففففففففففففف

    • 1395/11/30

      خداروشاکریم بخاطر این نعمت الهی و برای هموطنان خونگرم اهوازیمون هوایی پاک آرزو داریم.

  28. مرسی که نمونه سوالی که درخواست داده بودم رو آپدیت کردین

    • 1395/11/30

      خواهش میکنم دوست عزیز.

  29. همه درسا آپدیت نشده؟
    پس بقیه درسارو کی آپدیت می کنین

    • 1395/11/30

      سلام.کاربر گرامی، تیم آموزشی سایت کار خود را برای آماده سازی مجموعه دیگری از سوالات نیمسال اول 96-95 آغاز نموده که امیدواریم تا قبل از امتحانات نیمسال دوم به سایت اضافه شود لطفا نام و کد دروس مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم

  30. مرسی از تلاشها و زحماتتون

    • 1395/11/30

      سلام و تشکر از لطف شما

  31. خسته نباشین

    • 1395/11/30

      ممنون از شما

  32. باسلام و خسته نباشید وتشکر از زحماتتون. کسانی که نمونه سوالات رو دانلود کردند برای اینکه نمونه سوالات جدید رو بگیرنددوباره باید دانلود کنند با تشکر

    • 1395/11/28

      باسلام.کاربر گرامی، اگر نمونه سوالی را در همین ترم از سایت دانلود نموده اید و آن کتابچه آپدیت شده است، بدون کسر اعتبار می توانید تا پایان ترم مجددا همان فایل را دریافت کنید.بطور کل در هر نیمسال می توانید تا پایان ترم یک کتابچه را چندین بار تنها با یک اعتبار دریافت کنید

  33. ایول ، چزود ، طبق قولی که داده بودین

    • 1395/11/28

      سلام و تشکر از لطف شما. تمام سعیمان را نمودیم تا بر قولی که داده بودیم مبنی بر آپدیت نمونه سوالات تاپایان بهمن عمل نماییم. خداراشاکریم که توانستیم برقول خود عمل کنیم

  34. عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • 1395/11/28

      ممنون از شما

  35. مرسی از شما.واقعا عالیه که سر قولتون بودین و نمونه سوالاتو طبق زمانبندی گذاشتین تو سایت.مرسی

    • 1395/11/28

      سلام کاربرگرامی.ممنون از شما. موفق باشید.