PNUEB

مجموعه دیگری از سوالات نیمسال اول 96-95 به سایت اضافه شد

1396/2/2
12810
11
تعداد 600 نمونه سوال جدید نیمسال اول 96-95 به کتابچه های سایت اضافه شد.

در ابتدای هر ترم ، خدمتگزاران شما در تیم آموزشی سایت pnueb سعی می کنند در مدت کوتاهی و بسرعت، مجموعه نسبتا کاملی از نمونه سوالات نیمسال قبل را تهیه و برای استفاده شما عزیزان به سایت اضافه کنند. بطور کلی در کمتر از یک ماه از پایان امتحانات هر نیمسال ، سوالات با پاسخنامه های معتبر به کتابچه ها اضافه می شود.

اما کار تیم آموزشی در اینجا به پایان نمی رسد و تلاش خود را برای آماده سازی مجموعه دیگری از سوالات با اولویت نمونه سوالات درخواستی ادامه می دهند.

در این ترم نیز همانند ترم های گذشته در اسفند ماه 95 مجموعه اول سوالات نیمسال اول 96-95 به سایت pnueb اضافه شد و با شما عهد کردیم تا قبل از امتحانات نیمسال دوم و تا اواسط اردیبهشت 96 مجموعه دوم سوالات را برروی سایت قرار دهیم.

خدا را شاکریم که توانستیم به عهد خود پایبند باشیم و حتی زودتر از موعد مشخص شده و در اوایل اردیبهشت تعداد دیگری از سوالات ترم اول 96-95 را به کتابچه ها اضافه کنیم.

این مجموعه که شامل بیش از 600 نمونه سوال با پاسخنامه می باشد برروی سایت قرار گرفته و شما می توانید هم اکنون از آنها استفاده کنید.

البته تلاشها برای تهیه نمونه سوالات هنوز ادامه دارد و به محض آماده سازی سوالات، کتابچه های باقیمانده نیز آپدیت خواهند شد.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شما کاربران گرامی، تقاضا داریم چنانچه درخواست ، پیشنهاد و یا انتقادی نسبت به موارد سایت دارید حتما با ما در جریان بگذارید تا بتوانیم با رفع آنها رضایت شما را بیشتر فراهم آوریم.

برای حمایت از ما، کافیست PNUEB را به دوستانتان معرفی کنید.

 


امتیاز دهید
4
33 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. واقعا این سایت فوق العاده است ممنون از زحمات بی دریغ تان

    • 1396/4/8

      با سلام دوست عزیز. لطف دارید . همواره برای شما و سایر کاربران گرامی سایت pnueb آرزوی موفقیت داریم .

  2. سلام خوبین طاعاتتان قبول حق میشه بپرسم نمونه سوالات پایان ترم نیمسالهای قبل حقوق تجارت باکد۱۲۲۳۱۴۳ رو به ایمیلم یابهمین شماره ارسال کنید خداییش خیلی لازم دارم ممنون

    • 1396/3/31

      سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات. کاربر گرامی، تمامی منابع موجود نزد ما برای استفاده کاربران برروی سایت قرار گرفته است. لطفا از طریق سایت برای دریافت نمونه سوالات مورد نیازتان اقدام نمایید

  3. سلام بی زحمت سوالات نیمسال اول96_95از دروس اصول فقه ۳ فقه ۴/۵ فقه تطبیقی۱وحقوق جزای عمومی اسلامی از رشته الهیات بزارید
    اجرتون با خدا

  4. سلام من گرایشم عوض شده فقه حقوق رفتم نمونه سوالات نیم سال اول ۹۵.۹۶ میخوام

    • 1396/3/4

      سلام.کاربر گرامی، کافیست از صفحه اول سایت رشته فقه و حقوق را انتخاب کنید تا وارد سفحه نمونه سوالات آن شوید.هنگامی که شما در سایت عضو می شوید فارغ از رشته تحصیلی خود می توانید از تمامی نمونه سوالات سایت در تمامی رشته ها استفاده کنید

  5. سلام .چرا هیچکدوم از کتابای ترم شش الهیات نیمسال اول 96_95تو سایت نیست

    • 1396/3/3

      با سلام کاربر گرامی . تیم آموزشی PNUEB در تلاش است تا نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 این رشته نیز به کتابچه ها اضافه شود .

  6. سلام من عضو شدم و حق عضویت رو پرداخت کردم اما بازم نمیتونم دانلود کنم چون بازم میزنه شما حق عضویت رد پرداخت نکردین مشکل چیه؟

    • 1396/2/30

      با سلام کاربر گرامی. احتمالا بانک مبلغ را به سیستم pnueb واریز نکرده و مبلغ برگشت خورده است . ظرف 72 ساعت مبلغ واریزی به حساب شما بازخواهد گشت . لطفاً جهت عدم تکرار این مشکل ، پرداخت کارت به کارت را امتحان کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا حساب شما شارژ شود .

  7. سلام
    چرا راهنمای حل مسئله اصول حسابداری 3
    تو سایت نیست
    لطفا تو سایت بزارید

    • 1396/2/21

      سلام.کاربر گرامی، به دلیل رعایت حقوق مولفین و براساس قوانین از قرار دادن کتب برروی سایت معذوریم

  8. سلام خسته نباشین
    چطوری نمونه سوال دانلود کنم
    ممنون راهنمایی کنید

    • 1396/2/10

      با سلام کاربر گرامی. شما می توانید از طریق انتخاب مقطع (کارشناسی ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد) در صفحه اصلی سایت pnueb و سپس انتخاب رشته و گرایش مورد نظر خود و ورود به بخش نمونه سوالات ، به کلیه نمونه سوالات دروس رشته ی خود دسترسی داشته باشید . راه دیگر دانلود نمونه سوالات جستجوی کد درس مربوطه در قسمت "جستجو" سایت pnueb در بالای صفحه می باشد که درصورت موجود بودن نمونه سوالات ، کتابچه به شما نشان داده می شود و می توانید با انتخاب گزینه دانلود نمونه سوال آن را دریافت نمایید . ضمناً توجه داشته باشید در صورتیکه عضو سایت pnueb نباشید می بایست گزینه "دانلود تکی بدون عضویت 1000 تومان" را انتخاب نمایید.

  9. Kheyli Montazeresh BoOdam . MamNoON

  10. خسته نباشید میگم به شما و همکارانتون که برای تهیه این نمونه سوالات زحمت کشیدید و سرقولتون موندین :)

  11. مرسی از شما که نمونه سوال درخواستی منم آپدیت کردین