PNUEB

آغاز امتحانات نیمسال دوم 96-95 پیام نور و 6 نکته مهم

1396/3/7
5747
2
امتحانات نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور آغاز شده و تا 4 تیر ماه ادامه دارد

امتحانات پایانی نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور آغاز شد.

----------------------------------------------------------------------------------

چند نکته مهم و ضروری را در این ایام حتما به یاد داشته باشید:

1- طبق گزارش های رسیده تاریخ و ساعت برخی از دروس نسبت به آنچه در لیست برنامه امتحانات دانشگاه ارائه شده بود تغییراتی داشته است. بنابراین حتما هرچه سریعتر کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال دوم 96-95 را دریافت کنید تا از ساعت و تاریخ امتحانات باخبر شوید. (ملاک زمان برگزاری آزمون همانی است که در کارت ورود به جلسه قید شده است)

2- در دانشگاه پیام نور عدم شرکت در امتحان پایانی به منزله حذف اضطراری درس می باشد. البته این قضیه فقط برای امتحانات تئوری است و اگر در آزمون عملی درسی شرکت نکنید قضیه متفاوت است و نمره عملی شما صفر لحاظ می شود.

3- در هنگام حضور در جلسه امتحان از بردن وسایل غیر ضروری ( مانند ماشین حساب ، تلفن همراه ، ساعت های هوشمند و ...) پرهیز کنید. فقط برای دروسی که بردن ماشین حساب مشکلی ندارد این وسیله را با خود همراه داشته باشید.

4- کارت ورود به جلسه آزمون و کارت دانشجویی خود را حتما به همراه داشته باشید. دیده شده دانشجویانی که یکی از این موارد را به همراه نداشته اند از حضور در جلسه آزمون منع شده اند و یا با تاخیر و سپس استرس بالا وارد جلسه امتحان شده اند.

5- در جلسه امتحان حتما کد موجود در سربرگ را با کد درس خود مطابقت دهید. همچنین مطمئن شوید پاسخنامه مربوط به خود شماست و تا زمانی که فرم حضور در امتحان را امضا نکرده اید از جلسه خارج نشوید.

6- با توجه به مقارن شدن ماه مبارک رمضان و امتحانات ، این همزمانی را به چشم یک فرصت ببینید . شب ها و سحرهای ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای بیدار ماندن و درس خواندن است. اما سعی کنید شب امتحان بیش از حد بیدار نمانید و حتما استراحت کافی داشته باشید. حتما نمونه سوالات نیمسال های قبل را بررسی کنید تا با شکل کلی طراحی سوال و فصل ها و بخش های مهم هر درس باخبر شوید.

ان شا الله که به حق این روزها و شبهای عزیز در تمامی امتحانات موفق باشید و بهترین نمرات را کسب کنید. ما را نیز از دعای خیر خود بی نصیب نگردانید.


امتیاز دهید
4
15 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. باسلام من رمز عبور خودمو فراموش کردم چطوری میتونم بازیابی کنم شماره پشتیبان کتابخونه الکترونیکی چنده

    • 1396/3/10

      سلام.کاربر گرامی، نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود را از طریق بخش پشتیبانی در بالای سایت pnueb برای واحد پشتیبانی ارسال نمایید تا رسیدگی کنیم

  2. خیلی ممنون . شما هم برای ما دانشجوها دعا کنید .

    • 1396/3/7

      با سلام کاربر گرامی. حتماً . همیشه موفقیت شما دانشجویان عزیز رو آرزو می کنیم .