PNUEB

اضافه شدن بخش شیوه مطالعه دروس پیام نور به سایت Pnueb

1396/11/29
5531
0
بخش شیوه های مطالعه در سایت Pnueb با طراحی و سبکی جدید راه افتاد.

همانطور که می دانید در دانشگاه پیام نور ملاک و منبع امتحانات پایان ترم ، کتبی است که دانشگاه معرفی کرده و دانشجو با مراجعه به لیست وضعیت منابع رشته خود از آنها مطلع می شود.

همین امر یعنی خواندن کتاب که بعضاً قطور و با حجم سنگین اطلاعات هست، باعث شده دانشجویان از برخی دروس ترس و واهمه داشته و امکان قبولی خود را در آنها کم بدانند.

اما تجربه ثابت کرده که می توان با یک شیوه درست مطالعه، تمامی دروس را در پیام نور براحتی پاس کرد.

شیوه هایی مثل بررسی چندین دوره نیمسال، حجم بندی کتاب، بررسی برخی جزوات خوب و ...

از همین رو و اهمیت شیوه های صحیح مطالعه برای هر درس باعث شد مدیریت Pnueb اقدام به اضافه کردن بخش مهمی به سایت نماید.  قسمتی که می توان به جد گفت بزودی یکی از پرکاربرد و پرمخاطب ترین بخش های سایت خواهد بود.

بخش شیوه های مطالعه

نکته مهم و لازم به ذکر این است که بخش فوق قبلا هم در سایت موجود بود، اما جانمایی مناسبی نداشت و زیاد برروی آن کار نشده بود.

اما اینک با درنظر گرفتن جای مناسبی برای آن و راحت تر کردن ارائه پیشنهاد توسط شما، امیدواریم بتوانیم گامی دیگر برای راحت تر کردن تحصیل شما برداریم.

نحوه دسترسی به بخش شیوه های مطالعه:

1- ابتدا وارد سایت می شوید و از صفحه اول سایت رشته خود را انتخاب می کنید.

شیوه مطالعه

2- در صفحه جدید باز شده که همان صفحه لیست نمونه سوالات هست، در بخش بالای سایت قسمتهایی را کنار تب نمونه سوالات مشاهده می کنید، مانند جزوات، منابع درسی، برنامه امتحانات و شیوه های مطالعه.  برروی شیوه های مطالعه کلیک کنید.

شیوه مطالعه

3- اکنون وارد صفحه ای می شوید که نام تمامی دروسی که در رشته شما وجود دارد را مشاهده می کنید. کافی است برروی نام درس مورد نظرتان کلیک کنید.

شیوه مطالعه

4- اگر برای درس مورد نظر، پیشنهادی درج شده باشد که می توانید آن را بخوانید، اما اگر ثبت نشده باشد پیغامی به شما نمایش داده می شود که برای این درس هنوز نظری ثبت نشده است.

شیوه مطالعه

5- چنانچه پیشنهاد و یا نظری دارید می توانید از طریق بخش کامنت که در زیر همان صفحه وجود دارد برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در همان صفحه درج شود.

این بخش هنوز در ابتدای کار است و خب بالطبع ممکن است تعداد زیادی از دروس نظر یا پیشنهادی نداشته باشند، اما دعوت می کنیم از شما عزیزان حتما در این بخش همکاری نمایید.

روشی که با آن توانسته اید درس مورد نظر را پاس کنید، و یا معرفی جزوه کمکی و ... را برای ما بفرستید. همین ارسال نظر و پیشنهاد شما سبب رونق صفحه خواهد شد و حتما کمک بزرگی برای سایرین خواهد بود که بتوانند با خیال راحت تری امتحان پایان ترم خود را بدهند.

منتظر ارائه راه ها، روش ها، نظرات و ... شما عزیزان هستیم.

از طریق شبکه های اجتماعی نیز با ما همراه باشید.

کانال تلگرام :     t.me/pnuebchannel

پیج اینستاگرام:  instagram.com/pnueb

برای حمایت از ما کافیست، Pnueb را به دوستانتان معرفی کنید.

 


امتیاز دهید
4.5
5 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر