PNUEB

یک اعتبار هدیه در صورت پرداخت حق عضویت در سایت Pnueb(تمدید شد)

1396/12/15
2357
1
مهلت استفاده از یک اعتبار هدیه در صورت پرداخت حق عضویت تا 15 فروردین 97 تمدید شد

سایت  pnueb برای سپاسگزاری از همراهی شما عزیزان، مدتی است طرح های تشویقی و تخفیفی ارائه می دهد.

مثل کد تخفیف صد در صدی که ترم قبل اجرا شد، یا دقیقه طلایی که حدود یک ماه پیش وجود داشت، و یا یک اعتبار هدیه با پرداخت حق عضویت که از سال قبل به کاربران تعلق می گرفت.

طرح یک اعتبار هدیه که بعد از پرداخت حق عضویت به کاربران پیام نوری و یا غیرپیام نوری  داده می شد بمدت یکسال در سایت برقرار بوده است.

بدین ترتیب که کاربران پیام نوری و یا غیرپیام نوری با پرداخت 5500 تومان، 8 اعتبار به همراه یک اعتبار هدیه دریافت می کردند که مجموعا 9 اعتبار می شد (این قضیه برای کاربران کافی نتی متفاوت بود)

 

بمناسبت ایام نوروز و میلاد باسعادت امام علی (ع) طرح یک اعتبار هدیه تا ساعت 15 روز 15 فروردین 97 تمدید می شود .

 

بدین ترتیب که شما تا 15 فروردین 97 فرصت دارید تا با پرداخت حق عضویت در سایت Pnueb از یک اعتبار هدیه نیز بهره مند شده و بجای 8  از 9 اعتبار دانلود کتابچه های مختلف نمونه سوال استفاده کنید. (باز هم خاطرنشان می شود که این طرح برای کاربرانی است که از طریق قسمت پیام نوری و یا غیرپیام نوری در سایت ثبت نام می کنند.)

شما می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی ما، از جدیدترین طرح های تخفیفی سایت Pnueb مطلع شوید.

کانال تلگرام t.me/pnuebchannel

پیج اینستاگرام instagram.com/pnueb

با ما همراه باشید و Pnueb.com  را به دوستانتان نیز معرفی کنید.


امتیاز دهید
3
4 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام چطوری میشه نمونه سوالات دانلود کرد؟

    • 1397/1/14

      سلام.کاربر گرامی
      شما از طریق عضویت در سایت و همچنین بصورت خرید تکی می توانید برای دانلود نمونه سوال موردنظرتان اقدام کنید. کافیست از طریق قسمت جستجوی سایت با وارد کردن نام و یا کد درس مورد نظرتان، در صورت وجود آن را در سایت بیابید. همچنین از طریق صفحه اول سایت با انتخاب مقطع رشته و گرایش خود نیز می توانید به لیست نمونه سوالات رشته خود بروید. اگر عضو سایت هستید که از طریق بخش ورود کاربران وارد حساب خود شوید وگرنه با انتخاب دکمه دانلود نمونه سوال صفحه جدیدی باز می شود که با کلیک برروی خرید تکی و تکمیل فرم پیش از خرید ، می توانید فایل نمونه سوال را دریافت کنید. دقت داشته باشید تمامی نمونه سوالات دروس عمومی در سایت Pnueb.com رایگان می باشد