PNUEB

عید باستانی نوروز و آغاز سال 1397 شمسی بر همه شما عزیزان مبارک

1396/12/28
1563
0
آغاز سال 1397 و جشن نوروز باستانی بر همه شما عزیزان مبارک باد

سال 96 هم با تمام تلخی ها و شیرینی ها به پایان خودش نزدیک می شود.

خدارا شاکریم که توانستیم در سال 96 هم در کنار شما عزیزان باشیم و هر قدر کوچک بتوانیم راه موفقیت را برایتان هموارتر بسازیم.

در سالی که روزهای آخر آن را سپری می کنیم سعی کردیم اهتمام ویژه ای داشته باشیم به کامل کردن کتابچه های سایت و همچنین افزایش راه های ارتباطی با مخاطبان سایت

امسال در مجموع بیش از 8 هزار نمونه سوال جدید پیام نور به کتابچه های سایت اضافه شد. نمونه سوالاتی جدید و در تمامی مقاطع و رشته ها . نمونه سوالاتی که اکثرا با پاسخنامه در سایت قرار گرفت و با استقبال خوب شما همراه شد.

یکی دیگر از نکات مهم هر سایت تعامل و پاسخگویی مناسب با مخاطبانش است. به همین منظور در سال 96 ما کانال تلگرام Pnueb را نیز راه اندازی کردیم. در کانال و برای تعامل دوطرفه با شما ادمین معرفی کردیم که همین امر باعث اتفاقات بسیار خوبی شد. مثل پیگیری مساله تقسیط شهریه ثابت، نمرات اعتراضی، خرابی سیستم گلستان و ...

تمامی این کارها تنها برای افزایش رضایت شما کاربران محترم سایت صورت گرفت که با توجه به بازخوردهای گرفته مشخص شد تقریبا به این نتیجه رسیده ایم.

در ایام نوروز سال 97 تیم های پشتیبانی شرکت همچنان همراه و پاسخگوی سوالاتتان خواهند بود. چنانچه سوال یا مشکلی دارید می توانید از طریق بخش پشتیبانی در بالای سایت، ادمین کانال تلگرام و دایرکت پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی ما و شما:

کانال تلگرام :     t.me/pnuebchannel

پیج اینستاگرام:  instagram.com/pnueb 

امیدواریم ان شاالله سال 97 سالی پر از خوشی و شادی و اتفاقات خوب برای همه مردم ایران باشد.

در سر سفره هفت سین ما را از دعای خیرتان بی نصیب مگذارید.

نوروزتان مبارک

 


امتیاز دهید
4
2 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر