PNUEB

اضافه شدن مجموعه دیگری ازسوالات ترم اول 97-96 پیام نوربه سایت pnueb

1397/2/31
7371
9
اضافه شدن مجموعه دیگری از سوالات نیمسال اول 97-96 دانشگاه پیام نور به سایت Pnueb.com

همواره اعضای تیم آموزشی Pnueb.com سعی می کنند در ابتدای هر ترم نمونه سوالات نیمسال قبل را بادقت و سرعت بالا در سایت قرار دهند.

بطور مثال مجموعه اول نمونه سوالات نیمسال اول 97-96 در اسفند ماه 96 به سایت Pnueb اضافه شد. اما این اتمام کار آپدیت نمونه سوالات نبود و بلافاصله اعضای تیم آموزشی تلاش خود را برای تهیه مجموعه دیگری از نمونه سوالات ترم قبل با اولویت نمونه سوالات درخواستی آغاز کردند.

به یاری خدا و تلاش اعضای Pnueb، مجموعه دیگری از نمونه سوالات جدید دانشگاه پیام نور که شامل بیش از 100 نمونه سوال به همراه پاسخنامه است در سایت قرار گرفته و ان شاالله در روزهای آینده نیز تعدادی نمونه سوال دیگر به سایت اضافه می شود. اغلب این نمونه سوالات از بین موارد درخواستی شما کاربران عزیز می باشد.

احترام به درخواست های شما عزیزان همواره سرلوحه کار و تلاش ما بوده و امیدواریم بتوانیم بنحوی عمل کنیم که باعث افزایش رضایت شما از سایت Pnueb.com شود.

شما کاربران گرامی همواره می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید:

کانال تلگرام t.me/pnuebchannel

پیج اینستاگرام instagram.com/pnueb


امتیاز دهید
3
22 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. با تشکر

  2. سلام تعداد سوالات بسیار کم است و گاهی عملا بعضی از درسها چون دوره قبلی تشریحی بوده در این دوره هیچ کاربردی ندارد. حداقل از هر درس باید سه دوره موجود باشد با تشکر

    • 1397/3/20

      سلام.کاربر گرامی
      اکثر کتابچه های سایت شامل چندین دوره نیمسال می باشد. تمام تلاش ما هم بر همین است که کتابچه ها چندین نیمسال داشته باشد، اما گاها بخاطر تغییر منبع، یا جدید بودن دروس و یا بی کیفیت بودن فایل امتحانی ممکن است برخی کتابچه ها نیمسال کمتری داشته باشند.

  3. سلام نمونه سوالات رشته شیمی خیلی محدود

    • 1397/3/16

      سلام.کاربر گرامی
      ما تمامی تلاشمان را برای آپدیت نمونه سوالات انجام میدهیم. نمونه سوال برخی رشته ها کلا توسط دانشگاه منتشر نمی شود. با این حال سعی خواهیم کرد بزودی مجموعه کاملی از نمونه سوالات را برای رشته هایی که کمتر آپدیت شده اند را برروی سایت قرار دهیم

  4. راستش کد درس رو ندارم فقط اسم درس مفاهیم و حوزه های جامعه شناسی هستش .
    مفاهیم و حوزه های جامعه شناسی جزء مواد آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستش که من سوالات بقیه کتاب ها رو از سایت شما دانلود کردم فقط درس مفاهیم و حوزه های جامعه شناسی رو نتونستم پیدا کنم .
    ممنون میشم لینک دانلودش رو بهم بدید .

    • 1397/3/12

      کاربر گرامی،
      متاسفانه نمونه سوالی با این نام در سایت نداریم. احتمال آن وجود دارد نام درس در پیام نور متفاوت باشد.

  5. با سلام و خسته نباشید
    من دنبال سوالات مفاهیم و حوزه های جامعه شناسی در رشته علوم اجتماعی میگشتم پیدا نکردم
    ممنون میشم راهنماییم کنید ، در ضمن بابت سایت خوبتون ممنون

    • 1397/3/12

      سلام و سپاس از لطف شما
      کاربر گرامی، لطفا نام و کد درس موردنظرتان را برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم

  6. سلام همه درسای عمومی رو رایگان گذاشتین به جای اون درسهای اصلی و مهم لا اقل یه چندتا از آون درس های اختصاصي رو هم رایگان میکردین ثوابش بیشتر بود .
    مثل کلیات زبانشناسی2، ترجمه متون ساده، نمونه های نثر ساده. درآمدی بر ادبیات انگلیسی 1، مقاله نویسی. ممنون

    • 1397/3/8

      سلام و سپاس از انتقاد و نظر شما
      کاربر گرامی، دروس عمومی همانطور که از نامش پیداست عمومیت بین تمام دانشجویان کارشناسی پیام نور دارد. بنابراین از پرمتقاضی ترین درسها نیز هست. اما سایر دروس معمولا بین یک یا چند رشته مشترک است. برای اینکه ما بتوانیم کاری کنیم که تعداد بیشتری از دانشجویان بتوانند از کتابچه بصورت رایگان استفاده کنند، دروس عمومی را انتخاب نمودیم. با توجه به هزینه های بالای نگه داری از سایت ، تولید وتهیه محتوا ، بروزرسانی و پشتیبانی از سایت نمی توانیم سایر دروس را رایگان کنیم. اما با این حال با ارائه اعتبارهدیه بیشتر در هنگام عضویت سعی نمودیم که رضایت مخاطبان خود را بیشتر فراهم آوریم

  7. با سلام
    لطفا راهنمایی بفرمایید از چه قسمتی باید نمونه سوالات رو دانلود کنم.
    ممنون

    • 1397/3/6

      باسلام.کاربر گرامی
      کافیست وارد سایت شده و کد درس خود را در قسمت جستجوی سایت وارد کنید. اگر نمونه سوال آن درس در سایت موجود باشد ، آن را خواهید یافت. سپس می توانید با عضویت در سایت و یا بصورت خرید تکی آن را دریافت کنید

  8. سلام
    من دانشجو ترم یکم (معماری) سرکار میرم کلاس هارو شرکت نکردم اصلا.چند تاسوال دارم ممنونتونم پاسخ بدید.
    1.کارت دانشجویی برای امتحان الزامیه باید چجوری بگیرم؟ 2.دوتاامتحان همزمان دارم اید چیکارکنم؟ 3.برای مطالعه کردن دروس مثلا درس ایستایی که دوتا منبع کتاب درک رفتار سازه واستاتیک کاربردی داره باید حتما این کتاب هارو بااین مبلغ بالا بخرم؟یاراه دیگه ای هم هست برای یادگیری دروس اصلی؟یه توضیح درمورد چگونگی مطالعه میدید؟

    • 1397/3/1

      سلام.کاربر گرامی
      کارت دانشجویی بهتر است موقع امتحان همراهتان باشد، برای دریافت آن نزد کارشناس رشته خود بروید. برای امتحانات همزمان هم با هماهنگی کارشناس رشته و سپس مراقب سرجلسه امتحان می توانید، همان محلی که امتحان اول را می دهید سپس در امتحان دو شرکت کنید، مراقب برگه شما را نزدتان می آورد، البته قبل آن حتما باید با کارشناس رشته هماهنگ کرده باشید. برای مطالعه دروس هم اگر کتابها را بتوانید تهیه کنید که بهتر است، زیرا منبع اصلی امتحان همان ها هستند، اما اگر کتاب را تهیه نکرده اید می توانید از کتاب راهنما یا جزوات موجود برای همان درس استفاده کنید، با جستجو در اینترنت شاید بتوانید جزوه مناسبی پیدا کنید. همچنین بررسی نمونه سوالات نیمسالهای قبل نیز کمک بسیاری به شما می کند، توصیه می کنیم حتما کتابچه نمونه سوال درس را از سایت Pnueb.com تهیه و تمرین کنید

  9. با درود
    ضمن تشکر، خواهشمندم لطفا نمونه سوالات رشته علوم اقتصادي گرايش بانکداري اسلامي راهم در سايت قرار دهيد.
    خصوصا سوالات درس اقتصاد کلان با رويکرد اسلامي آقاي سيد حسين ميرمعزي و
    سوالات نظام اقتصادي اسلام (آقاي سيد حسين ميرمعزي ) و
    نمونه سوالات درس مقدمه‌اي بر اقتصاد ايران ( آقاي عباس شاکري)
    سپاسگزارم

    • 1397/2/31

      سلام و سپاس از لطف شما. کاربر گرامی
      تقاضا می شود کد و نام دروس مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا بتوانیم سریعتر در روند بررسی قرار دهیم