PNUEB

روش قبولی در آزمون استخدامی آموزش پرورش با کمک نمونه سوالات پیام نور

1397/3/13
5938
3
داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند با بررسی نمونه سوالات دروس پیام نور آمادگی خود را برای آزمون افزایش دهند

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 97 از طریق سایت سنجش قابل دریافت است.

---------------------------------------------------------------------------

چند سالی هست که آزمون استخدامی آموزش و پرورش بصورت متناوب در هر سال برگزار می شود.

با توجه به شرایط مناسب استخدامی در وزارت آموزش و پرورش، متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون بسیار است و کسانی می توانند در آزمون موفق شوند که در مرحله اول حد نصاب لازم را از آزمون علمی  کسب کنند.

زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 97:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز 15 تیر 1397 در تهران و مراکز استانها در قالب آزمون فراگیر استخدامی برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون نیز از روز 12 تیر و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل دریافت است.

روند قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 97:

متقاضیان در آزمون علمی شرکت کرده و کسانی که حد نصاب لازم را کسب کنند به مراحل بعد می روند. در این مرحله چند برابر ظرفیت پذیرش می شوند.

سپس درصد سهمیه ها و نمرات و ... برای هر متقاضی محاسبه شده و پذیرفته شدگان مدارک خود را برای تطبیق ارائه می دهند. مرحله بعد مصاحبه استخدامی و در نهایت گزینش می باشد. تا مرحله آخر سپری نشود هیچ حق استخدامی برای متقاضی وجود ندارد.

روش قبولی در آزمون علمی استخدامی آموزش و پرورش:

همواره یکی از راه های قبولی در هر آزمون بررسی و تمرین نمونه سوالات مربوطه است. البته نمونه سوالات نیز باید استاندارد و براساس منابع و کتب موثق و معتبر باشد تا متقاضی با بررسی آنها بتواند با ریتم کلی طراحی سوال آشنا شود.

با توجه به اینکه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوالات براساس دروس معرفی شده و در قالبی استاندارد طراحی می شود، اگر متقاضی نمونه سوالات مربوط همان درس را که براساس منابع معتبر طراحی شده بررسی کند ، تقریبا نیمی از راه قبولی را طی کرده است.

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش:

یکی از بهترین و کاربردی ترین مجموعه سوالات برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور است.

 در دانشگاه پیام نور امتحانات پایان ترم هر درس براساس منابع و کتب معرفی شده به دانشجو و بصورت سراسری و چهارگزینه ای برگزار می شود. یعنی سوالات در قالبی کاملا استاندارد در یک روز و ساعت بین همه دانشجویانی که درس را اخذ کرده اند برگزار می شود (مانند آزمون استخدامی)

اگر شما بتوانید نمونه سوالات چند نیمسال دانشگاه پیام نور را برای هر درس دریافت کنید، قدم بزرگی را برای قبولی خود برداشته اید. اگر این سوالات پاسخنامه نیز داشته باشد که چه بهتر

سایت Pnueb.com چند سالی هست که نمونه سوالات نیمسالهای مختلف دروس پیام نور را در قالب کتابچه و به همراه پاسخنامه گردآوری نموده است.

کافیست نام درس خود را در قسمت جستجوی سایت pnueb وارد کرده و سپس نمونه سوال آن را دریافت کنید. لازم به توضیح است که در صفحه معرفی کتابچه جدولی وجود دارد که نیمسالهای موجود در آن و اینکه آیا پاسخنامه دارد و یا خیر قید شده است. شما پس از بررسی آن در صورتی که تمایل داشتید می توانید نمونه سوال مربوطه را دریافت کنید.

بررسی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سالهای گذشته نشان داده بین سوالات آزمون و نمونه سوالات پیام نور تطبیق بیش از 50 درصدی وجود دارد. بدین صورت که همان سوال دقیقا آمده و یا با کمی تغییر در سوال و گزینه ها در آزمون استخدامی طرح شده است.

در پایان برای شما عزیزان آرزوی موفقیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را داریم.

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید:

کانال تلگرام :     t.me/pnuebchannel

پیج اینستاگرام:  instagram.com/pnueb

 

برای حمایت از ما کافیست Pnueb.com را به دوستانتان معرفی کنید

 


امتیاز دهید
4
4 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام من تازه وارد دانشگاه پیام نور شدم و از۱۵ابان امتحانات میان ترم که همون صفخات پایانی هست .من موندم چیجوری شروع کنم.حتی خواستم انصراف بدم.ترس از اینکه نتونم ادامه بدم.رشتمم روانشناسی.کمک میشه کنید چیکار کنممم

    • 1397/7/28

      سلام.کاربر گرامی
      درس خواندن در دانشگاه پیام نور روش و راه دارد. شما نمونه سوالات چند دوره قبل دانشگاه را برای دروستان تهیه و بررسی کنید، معمولا اساتید از نمونه سوالات استفاده می کنند. برای امتحانات پایان ترم هم نمونه سوالات نقش زیادی دارد. نمونه سوالات خود را می توانید از سایت ما pnueb.com دریافت کنید

  2. سلام
    رمز عبور جزوات آموزشی رو کجا میتونم پیدا کنم
    با تشکر

    • 1397/3/21

      سلام.کاربر گرامی
      هیچ کدام از فایلهای سایت رمز عبور ندارد. لطفا از یک نرم افزار پی دی اف خوان جدید برای مشاهده فایلها استفاده کنید، مشکل برطرف خواهد شد. نرم افزار مناسب پی دی اف خوان را از پایین سایت می توانید دریافت کنید

  3. درود.می خواستم منابع امتحانی روبدونم؟ ما چه کتاب هایی باید بخونیم؟ من هنوز نمی دونم، مثلن برا بخش معارف بعضی های می گن اندیشه پیام نور خوبه بعضی ها هم می گن دین و زندگی دبیرستان

    • 1397/3/13

      سلام.کاربر گرامی
      تجربیات نشان داده که برای دروس عمومی ، کتب دانشگاه پیام نور مناسب است. البته این موضوع کاملا تجربی است و هیچ سندیتی ندارد. برای دروس دیگر هم کتبی که منبع دروس دانشگاهی باشد مناسبتر است. نمونه سوالات پیام نور کمک بسیاری در امادگی شما برای ازمون می کند