PNUEB

شروع نیمسال تابستان 97 در سایت Pnueb.com (زمان آپدیت نمونه سوالات جدید)

1397/4/13
3171
4
ترم تابستان 97 دانشگاه پیام نور در سایت Pnueb.com شروع شد

ترم دوم 97-96 نیز در دانشگاه پیام نور به اتمام رسید.

طبق سنوات گذشته، با اتمام امتحانات پایان نیمسال، ترم در دانشگاه پیام نور و سایت Pnueb نیز تغییر می کند.

امروز 13 تیر آخرین امتحانات دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم 97-96 برگزار شد و از ساعت 24 امشب که وارد روز 14 تیر ماه می شویم، ترم در دانشگاه پیام نور و سایت Pnueb تغییر کرده و ترم تابستان 97 شروع می شود.

زمان آماده سازی و آپدیت نمونه سوالات نیمسال دوم 97-96 دانشگاه پیام نور:

تیم آموزشی سایت Pnueb تلاش خود را برای آماده سازی نمونه سوالات دوم 97-96 آغاز کرده و امید است تا قبل از شروع امتحانات ترم تابستان، کتابچه های سایت آپدیت شود. همانطور که در برنامه زمانبندی ترم تابستان 97 پیام نور آمده، امتحانات ترم تابستان از 27 مرداد آغاز می شود و ما به یاری خدا تا قبل از همین تاریخ سایت را آپدیت خواهیم نمود.

البته خبر خوش دیگر این است که حدود 500 نمونه سوال جدید نیز از نیمسال اول 97-96 تهیه و به کتابچه های سایت اضافه شده است. در این مجموعه اکثر سوالات به همراه پاسخنامه بوده و حدود 40 کتابچه کاملا جدید نیز در بین آنها وجود دارد. بدین ترتیب حدود 4000 نمونه سوال از نیسمال اول 97-96 هم اکنون در سایت موجود است که بنوبه خود بسیار منحصربفرد می باشد.

امیدواریم بتوانیم همانند ترم های قبل، همراه خوبی برای شما عزیزان باشیم و با آپدیت سریع و کامل کتابچه ها، خبررسانی بموقع، پاسخگویی درست به سوالات شما و ... رضایت شما گرامیان را بیشتر فراهم آوریم.

با ما همراه باشید و نظرات، ایده ها، انتقادات، پیشنهادات و درخواست های خود را برای ما ارسال کنید.

شما عزیزان می توانید در شبکه های اجتماعی نیز همراه ما باشید.

کانال تلگرام :     t.me/pnuebchannel

پیج اینستاگرام:  instagram.com/pnueb 

 

برای حمایت از ما کافیست، Pnueb را به دوستانتان معرفی کنید


امتیاز دهید
4
1 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام ببخشید من رمز عبور خودم رو فراموش کردم چیکار کنم؟

    • 1397/4/22

      سلام.کاربر گرامی
      هم می توانید از قسمت پشتیبانی در بالای سایت برای واحد پشتیبانی پیام ارسال کنید و هم میتوانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید. شماره پشتیبانی در قسمت تماس با ما سایت آمده است

  2. سلام
    نمونه سوالات نیمسال دوم 96-97 کی به سایت اضافه میشه؟

    • 1397/4/19

      سلام.کاربر گرامی
      ان شاالله تا حدود یکماه آینده در سایت قرار خواهد گرفت. سعی ما براین است که تا قبل از امتحانات ترم تابستان نمونه سوالات در سایت قرار گیرد

  3. سلام ممنون از پاسخگوييتون،من متوجه طرح ضيافت انديشه نشدم ممكنه واسم توضيح بدين؟

    • 1397/4/17

      سلام.کاربر گرامی
      طرح ضیافت اندیشه در تابستان و در مراکز پیام نور برگزار می شود. کسی که در طرح ضیافت اندیشه شرکت کند می تواند پس از طرح دو درس معارفی خود را تطبیق بزند. دانشجویی که در طرح ضیافت اندیشه شرکت می کند می تواند تا سقف 4 واحد دیگر در ترم تابستان درس بردارد. شرکت در این طرح اختیاری است و دانشجو برای ثبت نام باید به دفتر نمایندگی واقع در دانشگاه خود مراجعه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس رشته خود مشورت کنید

  4. باسلام وعرض ادب
    وباتشکر از سایت خوبتون
    آیا شرکت در طرح ضیافت اجباری است؟
    برای اینکه ترم تابستون 6 واحد یا 8 واحدبرداریم بایددر سایت نهاد ثبت نام کنیم یا اینکه مستقیم در سایت گلستان انتخاب واحد کنیم وبعد در امتحان حاضر شویم؟
    باتشکر

    • 1397/4/17

      سلام.کاربر گرامی
      برای کارشناسی پیام نور در ترم تابستان 8 واحد قابل اخذ است. انتخاب واحد از طریق سیستم گلستان است و اگر بخواهید در طرح ضیافت اندیشه شرکت کنید باید نزد کارشناس رشته خود بروید.شرکت در طرح ضیافت اندیشه اختیاری است و هر کس شرکت کند میتواند تا 2 درس معارفی را تطبیق دهد. در ترم تابستان بطور کل دروس عمومی معارفی ارائه نمی شود. از همین رو می توانید در طرح ضیافت اندیشه شرکت کنید