PNUEB

آغاز ترم اول 98-97 در دانشگاه پیام نور و سایت Pnueb

1397/6/6
4000
1
ترم اول 98-97 در دانشگاه پیام نور و سایت Pnueb آغاز شد و تا 24 دی ادامه دارد.

ترم تابستان 97 دانشگاه پیام نور با برگزاری آخرین امتحان در روز 4 شهریور به اتمام رسید.

بدین ترتیب از روز 5 شهریور نیمسال اول 98-97 در دانشگاه پیام نور و سایت Pnueb.com آغاز گردید.

نیمسال اول 98-97 از 5 شهریور آغاز و تا 24 دی که آخرین امتحان ترم برگزار می شود ادامه دارد. البته اگر بنا به شرایطی تاریخ امتحانات تغییر کند، زمان پایان ترم نیز تا آخرین روز برگزاری امتحانات خواهد بود.

در مورد بروزرسانی نمونه سوالات نیز لازم به توضیح است که پاره ای از مشکلات و همچنین بررسی دقیق پاسخنامه ها، سبب تغییر در برنامه ریزی صورت گرفته گردید و به همین علت آماده سازی نمونه سوالات زمانبر شد. ولی با تلاش همکاران بخش آموزشی، آخرین مراحل آماده سازی در حال سپری شدن است و ان شاالله تا ده روز آینده نمونه سوالات نیمسال دوم 97-96 به سایت اضافه خواهد شد.

روند تهیه و آماده سازی نمونه سوالات ترم تابستان 97 پیام نور نیز بزودی آغاز خواهد شد و تا آبان ماه به کتابچه های سایت اضافه خواهد گردید.

برنامه ما این است که ان شاالله در این ترم با تلاش بیشتر، مجموعه کاملی از نمونه سوالات نیمسال دوم 97-96  وتابستان 97  را به سایت اضافه کنیم تا رضایت شما عزیزان را بیشتر فراهم آوریم.

شما می توانید از طریق بخش اخبار، کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام با ما همراه و در ارتباط باشید. سوالات، نظرات، ایده ها وانتقادات خود را برای ما ارسال کنید تا ما نیز خود را کاملتر و بهتر کنیم.

همچنین ما را از طریق شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید:

پیج رسمی اینستاگرام: instagram.com/pnueb

کانال تلگرام: t.me/pnuebchannel

 

برای حمایت از ما کافیست، Pnueb را به دوستانتان معرفی کنید.


امتیاز دهید
5
1 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. باسلام
    البته که دانشگاه لطف میکنند و ترم تابستانی هم می گذارند و هزینه های ثبت نام را هم تمام و کمال از دانشجو می گیرند و مثل ترم بهاره تمام هزینه های جانبی مثل اینترنت را هم به دانشجو تحمیل می کنند.
    ایکاش اینقدر از خودگذشتگی داشته باشند که هزینه های اینترنت دانشجویان در ترم بهاره را با تخفیف در هزینه ثبت نام جبران نمایند . حقیقت این بود که ترم بهاره را نه دانشگاه و نه اساتید محترم که خود دانشجویان مدیریت کردند .