PNUEB

هزاران کتاب متنی و کتاب صوتی در کتابچین

1398/9/23
4982
2
با کتابخانه دیجیتالی کتابچین هزاران کتاب در دستان شماست

ویکتور هوگو در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی جمله معروفی دارد که شاید تابحال شنیده باشید. 

خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند

کسانی که طعم لذت بخش مطالعه کتاب را چشیده اند معتقدند هیچ حس بد و ناخوشایندی نیست که نتوان با مطالعه کتاب آن را از بین برد. آنها معتقدند انسان برای یک بار بدنیا می آید و تنها یک زندگی را تجربه می کند، اما می توان با خواندن کتاب هزاران دنیا و زندگی را دید و تجربه کرد.

مدتی است که فرهنگ کتاب و کتابخوانی و شنیدن کتاب صوتی در جامعه ما رو به گسترش است و هر روز به علاقه مندان کتاب افزوده می شود. دیگر امروزه همه نام کتابها و رمان های پرفروش را می دانند. مثلا حتما تابحال اسم کتاب ملت عشق را شنیده اید و یا کتاب مزرعه حیوانات را خوانده اید. یا می دانید که این روزها کتاب خط تماس با مخاطبین بسیاری مواجه شده است.

اما دو نکته ذهن مخاطبان کتاب را در ایران درگیر خود کرده است. یک دسترسی و خرید متاب مورد علاقه و دومی قیمت بالای برخی کتابها

این نیاز در جامعه حس می شود که برای رفع دغدغه مخاطبان کتاب باید کاری کرد.

کتابخانه دیجیتالی کتابچین با بررسی و تحلیل جامعه و با تلاش های مبتنی بر آمار و اطلاعات با همکاری انتشارات بزرگ کشور سعی در رفع این دغدغه قشرکتابخوان جامعه کرده است.ازهمین جهت اپلیکیشن کتابچین را برای سیستم عامل های ویندوز، اندروید و iOS طراحی و منتشر نموده است.

کاربران از طریق اپلیکیشن کتابچین به بیش از 10000 کتاب متنی و صوتی دسترسی دارند که می توانند نسخه دیجیتال آنها را تهیه و از طریق خود اپلیکیشن مطالعه کنند.

هدف دیگری که کتابچین دنبال می کند افزایش سطح مطالعه و آشتی مردم با کتاب است. به همین دلیل از طریق کتابچین تعداد زیادی کتاب رایگان را در اختیار عموم قرار داده است.

چنانچه شما هم به کتاب و کتابخوانی علاقه مند هستید، توصیه می کنیم حتما به کتابچین سر بزنید و با دانلود اپلیکیشن کتابچین از گنجینه ارزشمند کتابها بهره ببرید. برای دانلود اپلیکیشن کتابچین می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

www.ketabchin.com/ketabchin-apps


امتیاز دهید
5
2 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام من نمونه سوالات رو خرید کردم از حسابم کم شد ولی یه لحظه سیستم هنگ کرد و دانلود نشد متاسفانه از حسابم براشت شد ولی لینک دانلود نیامد

    • 1401/3/27

      سلام. در فرم پیش از خرید، از شما ایمیلی گرفته می شود که بعد از پرداخت لینک به همان ایمیل هم ارسال می شود.
      ایمیل خود را چک بفرمایید. اگر برای دانلود از ایمیلتون هم باز مشکل داشتین از طریق ایمیل پشتیبانی و یا ادمین کانال تلگرام که ادرس ان در قسمت تماس با ما سایت ذکر شده است، با ما در ارتباط باشید تا بررسی کرده و فایل را برایتان از همان طریق ارسال کنیم

  2. باسلام ازکاربران سایت پی ان یو بی هستم رمز عبور یا گذر واژه رو فراموش کردم برا بازیابی نوشته به پشتیبانی مراجعه کنید وارد اون قسمت هم که میشم اونجا هم رمز ورود میخواد لطفا راهنمایی کامل بفرمایید اینم شماره تماس من هست ۰۹۱۹۴۱۸۵۱۶۸

    • 1398/10/23

      سلام. کاربر عزیز
      از طریق ایمیل pnueb@yahoo.com نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی یا همان نام کاربریتون رو ارسال کنید تا بررسی کنیم