PNUEB

سامانه جدید pnupors

1394/8/13
1729
3
سامانه pnupors تنها جهت پاسخگویی سوالات مربوط به دانشگاه پیام نور اعم از : آموزشی، مالی و... می باشد.

به اطلاع شما کاربران عزیز می رسانیم :

جهت رفاه و استفاده بیشتر شما ، بخش پاسخگویی به سوالات دانشجویان از قسمت پشتیبانی سایت pnueb جدا شده است و بطور مستقل فعالیت می کند.شما کاربران گرامی می توانید به  بخش پاسخگویی به سوالات دانشجویان و یا سایت pnupors.com مراجعه کرده و از امکانات آن بطور رایگان استفاده نمایید.

همچنین نسخه مخصوص آندروید ‌pnupors را می توانید از سایت مذکور دریافت کرده و از امکانات آن برروی گوشی خود بهره ببرید.

لازم به ذکر است که سامانه فوق تنها جهت پاسخگویی سوالات مربوط به دانشگاه پیام نور اعم از : آموزشی، مالی، امور فارغ التحصیلی و... می باشد.

 


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر


  1. سلام چرا نمونه سوالات کارشناسی را به روز نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس بخش آپلود نمونه سوالات کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طراح سایت بزارش جلووووووووی چششششششششششم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


    • 1394/11/4


      باسلام.کاربر گرامی،بخش آپلود نمونه سوالات به دلایل مختلفی هنوز مسدود و غیرفعال می باشد که به یاری خدا تا چند روز دیگر فعال می شود.در مورد سوالات جدید کارشناسی لازم به ذکر است که نمونه سوالات نیمسال اول ۹۵-۹۴ در دست آماده سازی می باشد،اما به دلیل هم زمانی با تغییرات سایت مقداری بیشتر زمان می برد که امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر آن را نیز زودتر به سرانجام برسانیم


  2. سلام من کتابچه نکونه سوال ميخوتستم مهندسى ارزش رشته مهندسى صنايع هزار تومن از حسابم هم کم شد ولى سوالى دريافت نکردم راهنمايى کنيي

    • 1394/10/8

      باسلام.کاربر گرامی،لطفا اطلاعات پرداخت خود را از طریق بخش پشتیبانی در بالای سایت pnueb برای واحد پشتیبانی ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی کنیم.

  3. با سلام وتشکر از زحمات شما لطف کنید نمونه سوالاتی را به صورت جداگانه هر نیم سال روی سایت قراردهیدبه دو دلیل یکی اینکه منابع در سی هر سال در بیام نور تغییر می کند بنا براین همه سوالات به درد نمی خورد دوم از نظر هزینه بیرینتر کمتر می شود متشکرم

    • 1394/9/26

      باسلام.کاربر گرامی،۲ تا از مهمترین دلایل این کار و کتابچه کردن نیمسال ها عبارتند از :۱-کاربران می توانند از نمونه سوالات بیشتری برای آمادگی امتحان بهره ببرند و درصد موفقیت خود را افزایش دهند.۲-با اینکار کاربران با پرداخت مبلغی ناچیز از چندین نیمسال استفاده می کنند و دیگر نیازی به خرید دوباره نیمسال های مختلف نیست
      شما می توانید در موقع پرینت برای اینکه همه نیمسال ها را چاپ نکنید تنها همان نیمسال هایی که می خواهید را چاپ کنید که کار بسیار راحتی است.