PNUEB

اضافه شدن امکانات جدید به سایت

1395/1/29
1747
1
بخش جستجوی سایت،آرشیو نمونه سوالات براساس نیمسال،آرشیو نمونه سوالات پیام نور براساس مقطع تحصیلی،آخرین نمونه سوالات پیام نور به روز شده

از همان روز اول که تصمیم به ایجاد تغییراتی در سایت گرفتیم تمام تلاش ما براین بود که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری سایت ، امکانات و خدمات آن را نیز توسعه دهیم.امکاناتی که دسترسی شما را به آنچه نیاز دارید راحت تر سازد.

 به یاری خدا این امکانات و خدمات به تدریج در حال اضافه شدن به سایت است.مانند امکان جستجوی سایت که با روشی دقیق و بسیار راحت ، آنچه را که شما به دنبال آن هستید به شما نمایش می دهد.

در جدیدترین اقدام بخش های آرشیوی با دسته بندی هایی بسیار کاربردی در صفحه اول سایت (پایین صفحه) ایجاد شد.این دسته بندی ها شامل :

1.آرشیو بانک نمونه سوالات براساس نیمسال:در این بخش نیمسال های مختلف طبقه بندی شده اند و در هر نیمسال کتابچه هایی که نمونه سوالات آن ترم را دارند قرار گرفته است.مثلا نیمسال اول 95-94 کتابچه دروسی که نمونه سوالات اول 95-94 به آن اضافه شده است را شامل می شود

2.آرشیو نمونه سوالات پیام نور براساس مقطع تحصیلی:در این بخش کتابچه ها براساس مقاطع تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد طبقه بندی شده است.به طور مثال تمامی کتابچه های نمونه سوال دروس مقطع ارشد در بخش کارشناسی ارشد وجود دارد

3.آخرین نمونه سوالات پیام نور به روز شده:این قسمت نیز شامل کتابچه هایی است که به تازگی نمونه سوالاتی به آن اضافه شده است

تمامی این خدمات جهت افزایش رضایت و راحتی شما کاربران گرامی صورت گرفته است و مطمئن باشید که ما همچنان در تلاشیم سایت روند روبه رشد خود را با سرعت بیشتری سپری کند.

برای حمایت از ما ، pnueb را به دوستانتان معرفی کنید

 


امتیاز دهید
3
2 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما بزرگواران
    بهترین سایتی هست که دیدم در ارائه نمونه سوالات همراه با پاسخ نامه
    حقیقتا من تعدادی نمونه سوال دارم که جزو آرشیو شما نیست میخواستم در اختیارتون بزارم که در سایت قرار بدین تا دیگران هم بتونن بهره ببرند . من شماره در سایت پیدا نکردم تا بتونم تماس بگیرم این شد که پیام گذاشتم .

    • 1395/3/17

      باسلام و سپاس از لطف شما.کاربر گرامی،شماره های تماس بخش پشتیبانی در قسمت تماس با ما در پایین سایت آمده است.همچنین با شروع ترم آینده قسمت آپلود نمونه سوال سایت نیز فعال می شود.که شما می توانید از آن قسمت نسبت به ارسال فایلهای خود اقدام کنید که در این صورت اعتبار نیز به حساب شما افزوده خواهد شد.