PNUEB

آغاز ترم تابستان 95 در سایت pnueb

1395/4/3
2062
2

با اتمام امتحانات نیمسال دوم 95 - 94 ، ترم تابستان 95 در سایت آغاز شد.این ترم از 2 تیر ماه آغاز و تا 4 شهریور که پایان امتحانات ترم تایستان است ادامه دارد.

همچنین بخش آپلود نمونه سوال نیز فعال گردیده و شما می توانید نمونه سوالات خود را برای ما ارسال کنید.همانطور که حتما در جریان هستید چنانچه نمونه سوال ارسالی جدید و به همراه پاسخنامه باشد (نمونه سوالات تشریحی بدون جواب نیز پذیرفته می شود) یک اعتبار به حساب شما لحاظ می گردد.لازم به ذکر است که سقف اعتبار هدیه برای ارسال نمونه سوال 5 اعتبار می باشد.بخش آپلود جزوه نیز بزودی فعال خواهد شد.

شما می توانید برای آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت ، زمان انتخاب واحد و امتحانات ترم تابستان،روند تهیه نمونه سوالات و زمان قرار گیری آنها و . . . صفحه رسمی ما را در اینستاگرام و توئیتر دنبال کنید.

آدرس ما در توئیتر:

twitter.com/pnueb

آدرس ما در اینستاگرام:

instagram.com/pnueb

 

برای حمایت از ما ، pnueb را به دوستانتان معرفی کنید


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام
    من چند روز پيش آخرين امتحانمو دادم و درسم تموم شد. ميخواستم سوالات امتحاني رو براتون بفرستم كه سيستم ابتدا حق عضويت ترم تابستان رو درخواست ميكنه. من قرار نيست كه ديگه از بانك سوالات سايت استفاده كنم. چطوره كه سوالها رو براي شما ايميل كنم و خودتون در سايت قرار بديد.

    • 1395/4/5

      باسلام و سپاس از لطف شما.کاربر گرامی،از آن جهت برای ارسال نمونه سوال نیاز است تا حساب کاربری شما فعال گردد که بعد از تائید نمونه سوالات ما بتوانیم اعتبار هدیه را به حساب شما لحاظ کنیم.با توجه به سخن شما و این موضوع که در ترم تابستان نمی خواهید درسی بردارید استثنائا می توانید نمونه سوالات خود را در صورت تمایل به جیمیل test.pnueb@gmail.com بفرستید.لازم به ذکر است در صورت ارسال نمونه سوالات به این جیمیل اعتبار هدیه را نمی توان به حساب شما اضافه نمود.باتشکر

  2. سلام
    من میخوام ترم تابستان ثبت نام کنم چندتا سوال دارم1. شهریه های ثابت و متغیر چطور حساب میشه
    2. ایا درسا خودخوانه؟
    3. ایا میتونیم مهمان اصطراری بگیرم یعنی فقط محل ازمونو عوض کنیم؟

    • 1395/4/3

      باسلام.کاربر گرامی،شما می توانید سوالات آموزشی خود را به سامانه pnupors به آدرس pnupors.com ارسال کنید تا پاسخی مناسب و کامل دریافت کنید.