PNUEB

تغییرات در سایت pnueb

1395/8/26
1973
5
با توجه به درخواست کاربران برای حل مشکل کارتهای بانک ملی و ایجاد راهکاری برای پرداخت مبالغ ، تصمیم گرفتیم که مبالغ حق عضویت را به همراه اعتبارهای دانلود افزایش دهیم

همانطور که حتما در جریان هستید چند روزی است که بانک ملی برروی کارتهای خود محدودیت پرداخت زیر 5000 تومان قرار داده است. بدین ترتیب که دارندگان بانک ملی نمی توانند از درگاه های اینترنتی کمتر از مبلغ 5000 تومان خرید کنند.

این امر باعث وجود مشکلات فراوان برای دارندگان کارت بانک ملی شده است. بسیاری از کاربران سایت نیز در تماس با ما خواهان رسیدگی و حل این مشکل شده اند .

ما تمام تلاشمان را برای بررسی و پیگیری موضوع انجام دادیم. در تماسهای متعددی که با بخش های مختلف بانک ملی داشتیم سرانجام به این نتیجه رسیدیم که بانک ملی این سیاست را اخذ نموده و مشخص نیست که در آینده آن را تغییر خواهد داد یا خیر

با توجه به درخواست کاربران برای حل این مشکل و ایجاد راهکاری برای پرداخت مبالغ ، تصمیم گرفتیم که مبالغ حق عضویت را به همراه اعتبارهای دانلود افزایش دهیم.

بدین ترتیب که مبالغ حق عضویت از 3900 تومان با 6 اعتبار دانلود به مبلغ 5500 با 8 اعتبار تغییر می کند. قیمت خرید تکی نیز هیچ تغییری نکرده و همان مبلغ 1000 تومان می باشد . 

البته براساس تصمیم مدیریت سایت برای کاربران سورپرایزی نیز در نظر گرفته شده است که پس از پرداخت حق عضویت و ورود به حساب کاربری از آن مطلع می شوند.

به همین دلیل از ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 26 آبان 95 ، به مدت حداکثر سه ساعت ، سایت قطع می باشد.

در طول این سالها که شما عزیزان با ما همراه بوده اید حتما در جریان هستید که حتی با تورم موجود و افزایش هزینه های مختلف ( مانند هزینه سرورهای سایت ) ما هیچ تغییری در قیمت عضویت انجام نداده ایم . این تغییر کنونی نیز تنها به دلیل تصمیم بانک ملی صورت گرفته است و امیدواریم شما یاران گرامی نیز مانند همیشه همراه ما باشید .

مطمئن باشید ما تلاشمان را دوچندان خواهیم کرد که با کاملتر کردن منابع سایت جواب اعتماد شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن بدهیم.

موفق و پیروز باشید


امتیاز دهید
4
3 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام من پرداخت کردم مبلغ واسه نمونه سوال اما هر کار کردم دانلود نشد لطفا رسیدگی کنین

    • 1396/3/14

      باسلام.کاربر گرامی،اگر مبلغ از حساب شما کسر و رسید پرداخت برای شما نیز صادر شده ،اما حسابتان در سایت فعال نشده است به این دلیل می باشد که عملیات خرید از طرف بانک ناموفق بوده و بانک تائیدیه خرید را برای ما ارسال نکرده است.
      در این مواقع پول نزد بانک مانده و خود بانک تا 72ساعت مبلغ را به حساب بانکی کارت شما باز می گرداند
      لطفا حساب بانکی کارت خود را بررسی کنید،احتمالا تا بحال مبلغ به حساب شما بازگشته است

  2. ببخشید بادانلود بیشتر در هر ترم باید دوباره حق عضویت داده شود

    • 1395/10/19

      سلام.دوست عزیز ، اگر اعتبار دانلود شما در هر ترم تمام شود شما میتوانید از طریق بخش افزایش اعتبار نسبت به شارژ حساب خود اقدام کنید

  3. سلام
    من حق عضویت را پرداخت کردم و پول ار حسابم برداشت شد
    الان بیست و پنج ساعته ولی حق عضویت من فعال نشده
    لطفا رسیدگی کنید
    شماره دانشجویی
    935120272

    • 1395/9/13

      باسلام.دوست عزیز، اگر مبلغ از حساب شما کسر و رسید پرداخت برای شما نیز صادر شده اما حسابتان در سایت فعال نشده است به این دلیل می باشد که عملیات خرید از طرف بانک ناموفق بوده و بانک تائیدیه خرید را برای ما ارسال نکرده است.

      در این مواقع پول نزد بانک مانده و خود بانک تا 72ساعت مبلغ را به حساب بانکی کارت شما باز می گرداند

  4. با سلام خسته نباشی.
    48ساعت هست که حق عضویت را برداخت کردم اما هنوز نمیتونم سوال دانلود کنم.لطفا بیگیری بفر مایید.
    ممنون

    • 1395/9/8

      باسلام.کاربر گرامی،عملیات خرید شما از طرف بانک ناموفق بوده است.پول از حساب شما کسر شده و در حساب بانک مانده است.خود بانک تا 72 ساعت مبلغ را به حساب کارت بانکی شما برگشت می زند.لطفا حساب بانکی کارت خود را بررسی کنید،پول به حسابتان بازگشته است

  5. با سلام حق عضویت رو پرداختم ولی 24 ساعته گذشته هنوز اخطار میده که حق عضویت را پرداخت کنید لطفا رسیدگی کنید وقت امتحانات نزدیکه.باتشکر

    • 1395/9/4

      باسلام.کاربر گرامی،لطفا جهت بررسی بیشتر نام و نام خانوادگی و 4 شماره آخر کارت بانکی را به همراه ساعت و تاریخ پرداخت برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم