PNUEB

ترم دوم 96-95 در pnueb-زمان آپدیت کتابچه ها

1395/10/28
3078
9
نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نوراز مورخ سه شنبه 28 دی ، در سایت pnueb آغاز شد

 به یاری خدا یک ترم دیگر را کنار شما عزیزان سپری کردیم.

ما همه سعی و تلاش خودمان را انجام دادیم تا با ارائه جدیدترین و کاملترین نمونه سوالات پیام نور ، شما را یاری کنیم در امتحانات با خیالی راحت حاضر شوید و موفقیت خود را در امتحان تضمین کنید.

از پیامهای پر مهر شما عزیزان که از طریق بخش نظرات و پیج اینستاگرام بدست ما رسانده اید مشخص است که تا حد زیادی توانستیم در این راه موفق شویم.

نیمسال اول 96-95 با آخرین امتحانات آن که در روز 27 دی برگزار شد به اتمام رسید.

با تمام شدن ترم اول از مورخ 28 دی 95 ، نیمسال دوم 96-95 در سایت pnueb آغاز شد.

همانطور که در بخش اخبار سایت pnueb نیز به اطلاع شما عزیزان رسانده ایم ، انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور از 30 دی آغاز می شود و تا 6 بهمن ادامه دارد.

برنامه امتحانی نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور نیز در حال آماده سازی است و ان شا الله هرچه سریعتر در سایت قرار می دهیم.

اما خبر خوش در مورد آپدیت کتابچه ها و جزوه ها

مجموعه ای از نمونه سوالات تابستان 95 پیام نور تهیه و در حال آماده سازی است. همچنین کار جمع آوری نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 پیام نور نیز آغاز شده و امید است تا اواخر بهمن هر دو این مجموعه ها آماده شده و به کتابچه های سایت اضافه شود.

مجموعه ای از جزوات تهیه شده توسط اساتید و دانشجویان برتر نیز پروسه آماده سازی را سپری می کنند و ان شا الله بزودی برروی سایت قرار میگیرند.

مطلب و نکته مهم دیگر باز شدن بخش آپلود نمونه سوال است. شما عزیزان اگر نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 را برای ما ارسال کنید ،  به ازای هر سوال و جواب یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. پس بشتابید تا اولین نفری باشید که نمونه سوالات را ارسال می کنید تا اعتبار هدیه برایتان لحاظ گردد.

در انتها از همه شما عزیزان که با ارائه نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود در طول این مدت ، راهنما و یاریگر ما بودید سپاس فراوان داریم.

موفق و پیروز باشید


امتیاز دهید
4
14 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. با عرض سلام من حق عضویت پرداخت کردم چرانمونه سوال نمیتونم دانلود کنم

    • 1395/12/9

      با سلام کاربرگرامی. احتمالاً تراکنش شما ناموفق بوده است. چنانچه ظرف مدت 72 ساعت مبلغ حق عضویت به حسابتان بازنگشت از طریق بخش پشتیبانی به همکاران ما اطلاع دهید تا مشکل برطرف شود. ضمناً پیامک بازگشت مبلغ معمولا برای مبالغ ناچیز ارسال نمیشود . حتماً حساب خود را چک کنید.

  2. مجموعه دوم نمونه سوالات تابستان رو که طبق قولتون اضافه کردین، نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 پس چموقع اضافه میشه؟

    • 1395/11/27

      سلام کاربر گرامی. همانطور که در خبر و در جواب سوالات دوستان در بخش نظرات عنوان کردیم ، به امید خدا تا اوایل اسفند (هفته آینده) کلیه نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 در سایت قرار داده خواهد شد . روند ارسال نمونه سوالات چند روزی است آغاز شده و به مرور نمونه سوالات تکمیل می شوند.

  3. سلام .من امروز ۹ درس نمونه سوال دانلود کردم .متاسفانه هیچکدام نمونه سوال نیمسال اول۹۵ نداشت .برای دریافت این دوره باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟؟؟؟

    • 1395/11/12

      سلام دوست عزیز. حتماً پیش از دانلود کتابچه ها اطلاعات مربوط به نیمسال های موجود در کتابچه و پاسخانه داشتن یا نداشتن آن را مطالعه بفرمایید . توضیحات مربوط به هر کتابچه در صفحه دانلود کتابچه ها موجود می باشد. ضمناً تا پایان نیمسال جاری می توانید بدون کاهش اعتبار کتابچه هایی که دانلود کردید مجدداً دانلود نمایید.

  4. من می خواستن سوال آپلود کنم ولی وقتی با حساب کاربری وارد میشم از قسمت پایین هم آپلود رو کلیک می کنم هیچ صفحه ای برای آپلود نمیاد؟ مشکل از چیه؟

    • 1395/11/11

      با سلام دوست عزیز. درصورتیکه با حساب کاربری خود وارد بخش آپلود نمونه سوال می شوید و موفق به ارسال نشده اید ، لطفاً با مرورگر کروم و یا فایرفاکس اقدام به ارسال نمونه سوال نمایید و درصورت بروز مشکل به ما اطلاع دهید.

  5. سلام ببخشیدمن برنامه نیمسال دوم رامیخوام ازکجابایددانلودکنم ممنون میشم راهنمایی ام کنیدباتشکر

    • 1395/11/11

      با سلام کاربر گرامی. بزودی منابع و دروس نیمسال دوم را در سایت قرار خواهیم داد.

  6. سلام.من به ازای هر نمونه سوالی که با جواب بفرستم چقد اعتبار هدیه می گیرم؟ یعنی چه سقف اعتبار هدیه 5تا می باشد

    • 1395/11/4

      سلام دوست عزیز. به ازای ارسال هر نمونه سوال با جواب ، یک اعتبار هدیه به شما تعلق می گیرد که سقف تعداد این اعتبارهدیه ها 5 عدد می باشد. شما می توانید از طریق بخش آپلود نمونه سوال (پایین صفحه سایت) سوالهای خود را برای ما ارسال نمایید .

  7. سلام ممنون از زحماتتون.
    یک سوال داشتم من ارشد ادبیات هستم .ترم سوم این ترم اصلا برای من هیچ درسی مال مرکز خودمون ارائه نشده و همش الکترونیکی ارائه شده اوناهم اجازه انتخاب نمیده میخواستم ببینم چه مشکلی هست؟

    • 1395/11/1

      سلام.دوست عزیز، تا فردا صبر کنید ، احتمال داره تغییراتی رخ بده تو سیستم گلستان. اگر مشکل همچنان برقرار بود به کارشناس رشتتون حتما مراجعه کنین

  8. سلام . لطفا نمونه سوالات درس تنوع زیستی از سال 92 به بعد در سایت بگذارید

    • 1395/11/1

      سلام.دوست عزیز ، لطفا نام و کد درس مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا رسیدگی کنیم

  9. ممنون از شما. نمونه سوالات تو امتحانات خیلی کمکم کرد

    • 1395/10/28

      سلام و تشکر از لطفتون. ان شا الله در تمامی مراحل زندگی موفق باشید