کتابخانه الکترونیکی pnueb

دانلود نمونه سوالات رشته فقه و مبانی حقوق با جواب تستی و تشریحی

با انتخاب هرکدام از دروس زیر میتوانید وارد صفحه دانلود نمونه سوال پیام نور آن درس بشوید و کتابچه آنرا دانلود نمایید. هرکتابچه حاوی نیمسالهای مختلف آن درس می باشد که اکثر این نمونه سوالات پیام نور با جواب هستند

ارسال نظر (نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با فقه و مبانی حقوق از قسمت زیر ارسال کنید)

  1. با عرض سلام وادب وقت بخیر واقعا تشکر داریم از تیم اموزشی این کتابخانه وقدر دانی داریم. اما امید درایم سوالات مهارت های ترجمه -نحوی کابردی4 اپدیت شوند واقعا طراحان سوالات باید به فکر دانشجویان روزه دار در استان خوزستان هوا شدید گرم میباشد ودانشجویان امید دارن سوالات به احسن نحو طرح بشن وهرچه که این کتابخنانه ، مستقل وهیچ ربطی به مرکز ازمون وطراحی سوالات ندارد .اما حداقل ارتباط با مرکز دارند وبتونند این ومورد ووضعیت اعلام کنند. خدا قوت

    • 1396/3/14

      با سلام دوست عزیز . طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق ان شاالله. درمورد دروس فوق باید عرض کنیم که متاسفانه نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 آنها هنوز بدست ما نرسیده است . امیدواریم امتحانات خود را با موفقیت به پایان برسانید .

  2. با سلام ضمن خسته نباشید می خواستم بگویم که تیم کارشناسی شما در بخش سوالات عمومی خیلی خوب کار می کند و سوالات را خیلی زود بروزرسانی می کنند ولی در بخش سوالات تخصصی مخصوصا در رشته الهیات و معارف اسلامی این بروزرسانی خیلی دیر انجام می گیرد. مثلا اینکه امتحانات نیمسال دوم 96-95 در حال برگزاری است اما از نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 خبری نیست. لطفا با دانشگاه پیام نور مرکز در ارتباط باشید و سوالات را بگیرید و در سایت قرار دهید. این که کاری ندارد. چون شما بابت دانلود هزینه دریافت میکنید.

    • 1396/3/9

      با سلام کاربر گرامی. با حرف شما درمورد کم کاری تیم آموزشی pnueb در تهیه نمونه سوالات تخصصی موافق نیستیم . تیم آموزشی ما در این نیمسال با توجه به تعداد بالای رشته های اضافه شده مخصوصا در مقطع کارشناسی ارشد (چیزی حدود 200 رشته یا گرایش جدید که هرکدام دروس مربوط به خود را دارند) تلاش خوبی از خود نشان داد و تعداد بسیار زیادی نمونه سوال دروس تخصصی در سایت قرار گرفت که شما با کمی جستجو در رشته های سایت می توانید درستی این حرف را بپذیرید . درمورد برخی رشته ها با وجود تمام تلاش ها متاسفانه نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 بدست ما نرسید که نتیجه آپدیت نشدن برخی کتابچه ها مانند نحو کاربردی و اصول فقه و ... شد .

  3. عرض سلام وادب وقت بخیر سوالات نیمسال اول95 -96 اپدیت نشدند خواهشمند است وقت نمونده امتحانات از شنبه شروع میشن واکثر سوالات این پخش اپدیت نشدند خواهشمند است مبذول فرمایید هرچه زود تر اپدیت کنیید...؟؟
    خدا قوت

    • 1396/3/4

      با سلام کاربر گرامی . تیم آموزشی pnueb تا کنون بیش از 1900 نمونه سوال نیمسال اول 96-95 تهیه و آماده سازی نموده اند و تمامی آنها در سایت قرار داده شده است . تنها برخی کتابچه ها باقی مانده اند که در تلاشیم آن ها را نیز آپدیت کنیم .

  4. با سلام چرا سوالات تا حالا اپدیت نشدند مشکل چیه ؟ اردیبهشت که تموم شد ؟ یک خواهش کنیید سوالات اصول فقه وفقه2 ومهارت ترجمه اپدیت شوند ؟/ قواعد فقه

    • 1396/2/29

      با سلام کاربر گرامی . متاسفانه هنوز نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 برخی دروس بدست ما نرسیده است . امیدواریم که بزودی این نمونه سوالات نیز تهیه و در دسترس شما کاربران محترم قرار گیرد.

  5. باسلام و خسته نباشید خدمت شما زحمت کشان.بنده خواهشمندم که نمونه سوالات را بروزرسانی کنید امروز28 اردیبهشت است چند روزه دیگر امتحانات شروع میشن .درس منطق2 بارسال تغییرکرده ممنون میشم اگر هرچه زودتر نمونه سوالات نیم سال اول و دوم 95.96 را درسایت بگذارید.باتشکر

    • 1396/2/28

      با سلام کاربر گرامی . متاسفانه هنوز نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 برخی دروس بدست ما نرسیده است . امیدواریم که بزودی این نمونه سوالات نیز تهیه و در دسترس شما کاربران محترم قرار گیرد.

  6. باسلام وخدا قوت سوالات بخش الهیات فقه ومبانی حقوق را اپدیت فرمایید اردیبهشت رسید ودر حال اتمام خدا قوت هرچه زود تر اپدید کنین .
    اصول فقه1 پاسخ نامه جزوه سوالات اصول فقه که هنوز بعضی از سوالات بدون پاسخ نامه هستن ونحوی کاربردی4 و فقه2 -وقواعد فقه1- .........
    التماس دعا

    • 1396/2/12

      با سلام کاربر گرامی. تمام تلاش من و همکارانم در تیم اموزشی pnueb بر این است که نمونه سوالات مربوطه هرچه زودتر تهیه و آماده سازی شود .

  7. سلام علیکم خدا قوت قرار بود که سوالات درسی اصول فقه1 قواعد فقه1 نحوی کاربردی4 ومهارت ترجمه وفقه2 در اردیبهشت اپدیت بشن خواهش میکنیم همکاری لازم را با عنایت وتوکل به خداوند متعال را انجام شود . التماس دعا

    • 1396/1/26

      با سلام دوست عزیز. هنوز که اردیبهشت ماه نیامده ! تیم آموزشی pnueb سر قول و قرار خود خواهد بود . درحال اماده سازی بخش دوم نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 هستیم به امید خدا تا چند روز آینده آپدیت کتابچه ها صورت می گیرد.

  8. عرض سلام واحترام و ارزوی سلامت برای همکاران عزیز خواهشمند است به طراحان سوالات ابلاغ کنید که امتحانات رو هرچه میتواند اسان بیارند با اینکه در نظر گرفتن ماه مبارک رمضان وامتحانات در این ماه برگزار میشن و درسته سختی در زندگی یک امر مطلوب ومشترک همه ادمها است اما هوای ما داشته باشن. به امید خدا همکاری لازم مبذول فرمایید .یاصاحب الزمان (عج)

    • 1396/1/26

      با سلام دوست عزیز. سایت pnueb سیستمی مستقل از دانشگاه پیام نور می باشد و هیچگونه تصمیمی مبنی بر طرح سوالات و تغییر زمان ازمون ها و سایر مسایل از این قبیل در محدوده اختیارات ما نمی باشد . به امید خدا سوالات به شیوه ای باشند که شما عزیزان موفق و موید باشید.

  9. لطفا اگر امکان دارد مبلغ حق عضویت را کاهش دهید. واقعا 55000 ریال برای یک نیمسال تحصیلی زیاد است.

    • 1395/12/16

      با سلام دوست عزیز. در جشنواره نوروزی سایت PNUEB که از اول تا پانزدهم اسفندماه بود ، مبالغ حق عضویت و افزایش اعتبار حساب کاربری به 3800 تومان کاهش یافته بود که این کاهش مبلغ عیدی مدیران سایت به کاربران محترم بود .همچنین دقت داشته باشید که با پرداخت 5500تومان، شما 9 اعتبار دانلود دریافت می کنید. نکته دیگر حائز اهمیت این است که اگر در ترمی شما درسی را از حساب کاربری خود دانلود نمایید ، تا پایان همان ترم می توانید هر تعداد بار دیگر که خواستید درس را مجدد بدون کسر از اعتبار دریافت کنید ، حتی اگر به درس مذکور نمونه سوال جدیدی اضافه شده باشد

  10. با سلام واحترام پیرو درخواست های مکرر در طول نیمسال اول95 به تیم محترم کتابخانه پیام نور مبنی بر اینکه اپدیت سوالات نیمسال اول95 که تا حالا هرچه درخواست میدم طول میکشه یا به موقع اپدیت نمیشوند خواهشمند است سوالات که قرار اپدیت بشوند تا حالا خبری نیست! با توکل بخدا سوالات هرچه زود تر اپدیت کنید .خدا قوت
    اصو.ل فقه 1 فقه2 قواعد فقه 1 نحوی کاربردی 4 مهارت های ترجمه

    • 1395/12/2

      با سلام کاربر گرامی. ما تمامی درخواست ها را بررسی می کنیم و به مرور تهیه و در سایت قرا می دهیم . نمونه سوالاتی که نام بردید درحال تهیه می باشند و به امید خدا در بخش دوم سوالات نیمسال اول 96-95 که تا اردیبهشت ماه در سایت قرار میگیرند موجود خواهد بود. ضمناً هرچه درخواستها زودتر برای ما ارسال شوند ما نیز وقت بیشتری برای تهیه آنها خواهیم داشت و شرمنده ی کاربران عزیز نخواهیم شد. موفق باشید.