PNUEB

اعلام جزئیات مرحله نهایی نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی

1393/5/5
1799
0
اعلام جزئیات مرحله نهایی نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی رقابت 817 نفر در 17 رشته

اعلام جزئیات مرحله نهایی نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی

رقابت 817 نفر در 17 رشته

از تعداد 817 داوطلب المپیاد تعداد 264 نفر از المپیاد متمرکز از طریق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 انتخاب شده اند و تعداد 553 نفر از قطب های 8 گانه داشگاهی در 17 رشته امتحانی برگزیده شده اند.

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی  پیام نور (pnueb) : داوطلبان در رشته های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی کشاوری( زراعت و اصلاح نباتات)، طراحی صنعتی به رقابت می پردازند.

  نحوه انتخاب دانشجویان به این روش بوده است که 15 نفر اول آزمون کارشناسی ارشد در رشته های المپیاد بدون احتساب معدل در نظر گرفته شده است. در المپیاد غیر متمرکز از هر قطب دانشگاهی ( 8 گانه ) یک تیم 5 نفره در صورتی که دانشجویان 60 درصد نمره نفر اول آن قطب را دارا بودند به مرحله نهایی راه یافته اند.

در آزمون نهایی دانشجویان 63 دانشگاه دولتی، 3 واحد دانشگاه آزاد و 5 واحد دانشگاه پیام نور شرکت دارند. فرآیند آزمون از 8 صبح پنجشبه 16 مرداد آغاز می شود و ساعت 14 روز جمعه 17 مرداد پایان می یابد. 

  برنامه زمانی در چهارچوب برنامه کلی متعاقبا به اطلاع داوطلبان می رسد.

در رشته های ریاضی و آمار و شیمی پس از شرکت دانشجویان ذیربط و استخراج نتایج یک تیم 5 نفره از دانشجویان ایرانی با دانشجویان خارجی در تاریخ 25 تا 30 مردادماه 93 برابر 16 تا 21 آگوست 2014 به رقابت می پردازند که این آزمون به زبان انگلیسی خواهد بود.

نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور نیمه شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر