PNUEB

مراحل درخواست مهمان شدن دانشجویان کارشناسی

1392/6/20
3176
0
پیرو ابلاغ آیین نامه آموزشی دانشگاه پیام نور، امور مهمان شدن دانشجویان مقطع کارشناسی در سیستم گلستان تسهیل شد

به گزارش (PNUEB) پیرو ابلاغ آیین نامه آموزشی دانشگاه پیام نور، امور مهمان شدن دانشجویان مقطع کارشناسی در سیستم گلستان تسهیل شد.

دانشجویان متقاصی مهمان شدن از این پس می توانند در تاریخ های اعلام شده در تقویم آموزشی (برای نیمسال دوم 92-93 : 92/9/15 تا 92/10/15) به سایت گلستان مراجعه کرده و از طریق منوی درخواست ها ، درخواست مهمان شدن به مرکز یا واحد مورد نظرشان را ثبت کنند.

مراحل کاری به صورت زیر انجام می شود:

1.     ابتدا کارشناس خدمات آموزشی مرکز یا واحد مبدا حداکثر تا 2 روز کاری درخواست دانشجوی مذکور را بررسی و مطابق مقررات نسبت به تایید یا عدم تایید مهمان شدن دانشجو اقدام می کند.

2.     در صورت تایید مرکز مبدا: مرکز/واحد مقصد نیز حداکثر تا 2 روز کاری فرصت دارد تا درخواست را بررسی کرده و موافقت یا عدم موافقت با درخواست مهمان شدن را در سیستم گلستان ثبت کند

توجه: مراحل فوق دیگر نیازی به درخواست کتبی یا مکاتبه در سیستم اداری ندارد و همه مراحل در سیستم گلستان به صورت اینترنتی انجام می شود.

 

منبع : دانشگاه نيوز


امتیاز دهید
4
2 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر