PNUEB

برگزاری دوره‌های آموزش مدرسان پیام نور

1393/7/15
1698
0
در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربیان و مدرسان مشاوره و روانشناسی ویژه همکاران و اعضای هیات علمی پیام نور بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری دوره‌های آموزش مدرسان پیام نور با همکاری وزارت ورزش و جوانان

 پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی پیام نور(pnueb) :معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور از برگزاری دوره آموزشی مباحث مشاوره ای برای مدرسان پیام نور با همکاری وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تشکیل دادیم، در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربیان و مدرسان مشاوره و روانشناسی ویژه همکاران و اعضای هیات علمی پیام نور بحث و تبادل نظر شد.

کریم نجفی با اشاره به ظرفیت وسیع دانشگاه پیام نور اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای استفاده از ظرفیت جوانان و دانشجویان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و اهمیت حفظ سلامت جسمی و روحی آنان و با توجه به اینکه در حال حاضر در ۵۲۰ واحد دانشگاه پیام نور یک میلیون دانشجو و چهار هزار عضو هیات علمی مشغول به تحصیل و تدریس هستند، تصمیم به تقویت مراکز مشاوره در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور گرفته شد.

وی افزود: گروه مشاوره و روانشناسی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور دایر است و ما قصد داریم برای همه استان‌ها مشابه استان تهران گروهی راه‌اندازی شود که رییس دانشگاه در هر استان به عنوان رییس گروه انتخاب شده و اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان اعضای گروه خواهند بود. همچنین می‌توانیم از ظرفیت دانشجویان دکتری و دانشجویان رشته روانشناسی برای تقویت این هدف بهره ببریم.

معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور در پایان تاکید کرد: با تاسیس مراکز مشاوره در مراکز و واحدهای دانشگاه، اقدامات موثری جهت رفع نیازهای مشاوره‌ای دانشجویان در حوزه‌های سلامت روان، ازدواج، تشکیل و تحکیم خانواده و… نمود.


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر