PNUEB

اصلاحیه شماره 2 اعتراضات امتحانات جاری

1394/3/23
1916
0
در این لیست در حال حاضر 4 عنوان درسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شده است که اعتراض به برخی سوالات آنها وارد بوده و برروی کلید آنها اصلاحیه اعمال شده است

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی  پیام نور (pnueb) : گزارش پاسخ به اعتراضات دانشجویان در نیمسال دوم 94-93 که وارد بوده و برروی کلید سوالات اصلاحیه اعمال شده است را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

برای مشاهده اصلاحیه کلید (94/03/19) اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اصلاحیه کلید (94/03/20) اینجا کلیک نمایید

 

در این لیست در حال حاضر 4 عنوان درسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شده است که اعتراض به برخی سوالات آنها وارد بوده و برروی کلید آنها اصلاحیه اعمال شده است. 

 

توجه:

این گزارش همان اعتراضاتی هست که دانشجویان عزیز در سایت خدمات آموزشی گلستان دانشگاه پیام نور برای سوالات دروس که خارج از منبع بوده و یا به اشتباه طراحی شده و … ثبت کرده اند و سازمان مرکزی بعد از بررسی آنها پاسخ و نتیجه اعتراضات امتحانات نیمسال دوم 94-93 مربوطه را منتشر کرده است و اصلاحیه بر روی آنها اعمال شده است.

 

نکته : لیست مربوطه تا اخر امتحانات بروز رسانی می گردد.

 


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر