PNUEB

تمدید مهلت ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون پیام نور+اصلاحات دفترچه

1394/5/12
2316
0
ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد ۹۴ در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور تا تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۴ تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی  پیام نور (pnueb): ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد ۹۴ در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور تا تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۴ تمدید شد.

پذیرش برای حدود ۶۰% ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد ۹۴ به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد ۹۴ دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

 

توجه1 : داوطلبان باید کارت اعتباری سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرداد ۹۴ را تهیه کنند .

متقاضيان مي‌توانند با توجه به تمديد مهلت زمان انتخاب رشته تا روز دوشنبه مورخ 1394/5/12، براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و همچنين با توجه به كدرشته‌ محل‌ها و  فايل اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته ، نسبت به انتخاب رشته خود زمان تعيين شده مبادرت نمايند.

توجه2 : ضمناً داوطلباني كه قبلا فرم انتخاب رشته خود را تكميل نموده‌اند، در صورت تمايل مي‌توانند با مراجعه به بخش ويرايش، نسبت به ويرايش و يا اصلاح كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

 دريافت فايل اصلاحات  دفترچه راهنماي انتخاب رشته هاي تحصيلي سال 94


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر