PNUEB

تسهیلات جدید دانشگاه پیام نور برای ثبت نام دانشجویان بدهکار

1394/7/22
1647
0
کلیه دانشجویانی که به دلیل بدهی قبلی موفق به انجام انتخاب واحد نشده اند می توانند صرفاً با پرداخت شهریه ثابت ترم جاری نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی  پیام نور (pnueb): معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور تسهیلات جدیدی را برای دانشجویان بدهکار فراهم کرده است، گفت: کلیه دانشجویانی که به دلیل بدهی قبلی موفق به انجام انتخاب واحد نشده اند می توانند صرفاً با پرداخت شهریه ثابت ترم جاری نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر حسینی در مورد نحوه پرداخت شهریه ثابت برای این دسته از دانشجویان افزود: با مراجعه به منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو ، کل مبلغ شهریه ثابت و بدهی قبلی به دانشجو نمایش داده می شود که دانشجو می تواند با تغییر مبلغ در گزینه ''مبلغ پرداختی" بر اساس میزان مبلغ شهریه ثابت اعلام شده در پردازش ثبت نام اصلی نسبت به پرداخت شهریه ثابت اقدام نماید .

وی با عنوان اینکه انجام انتخاب واحد از طریق پردازش ثبت نام اصلی (ثبت نام -> عملیات ثبت نام -> ثبت نام اصلی ) صورت می گیرد، اظهار داشت: امکان پرداخت مابقی بدهی دانشجو پس از نهایی شدن انتخاب واحد به صورت اقساط از روش «آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو تغییر مبلغ در گزینه ''مبلغ پرداختی" بر اساس میزان مبلغ شهریه مورد نظر و پرداخت شهریه» فراهم شده است.

 


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر