PNUEB

تمدید مهلت ثبت نام غیرحضوری تکمیل ظرفیت ارشد

1394/8/10
1948
0
با توجه به عدم موفقیت برخی از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد زمان ثبت نام غیرحضوری و انتخاب واحد تا 12 آبان ماه تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی  پیام نور (pnueb) : با توجه به عدم موفقیت برخی از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت  کارشناسی ارشد زمان ثبت نام غیرحضوری و انتخاب واحد تا 12 آبان ماه تمدید شد.

ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا تاریخ سه شنبه 12 آبان 94 در سامانه جامع خدمات آموزشی ( سیستم گلستان پیام نور) به آدرس http://reg.pnu.ac.ir  برای نیمسال اول 95-94  به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد پیام نور در تاریخ اعلام شده می توانند با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک تا تاریخ اعلام شده اقدام کنند.

 كليه پذيرفته شدگان ميبايست از  ساعت 11 امروز جهت پذيرش غير حضوري  به سيستم گلستان مراجعه نمايند.

 خلاصه مراحل پذيرش و انتخاب واحد:

الف) تكميل مشخصات و ارسال مدارك و دريافت "گزارش260"  ب )مراجعه به مركز قبولي جهت تشكيل پرونده ج)  پرداخت شهريه ثابت د)انتخاب واحد و دريافت "گزارش 101"

1- كليه پذيرفته شدگان ميبايست با شناسه كاربري و گذرواژه به شرح زير وارد سيستم شوند:

- شناسه كاربري:  شماره داوطلبي t941 و گذرواژه : شماره ملي ( در صورتيكه در ابتداي كد ملي رقم صفر وجود داشته باشد بايد هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)

لازم به ذكر است در صورتيكه كد ملي شما در اطلاعات سنجش  پر نشده باشد  بايستي  شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سيستم  وارد نماييد.

مثال : شناسه كاربري: t941600707

گذرواژه: 0061111111 

2- از طريق مسيرزير نسبت به تكميل اطلاعات و همچنين ارسال مدارك لازم اقدام نمائيد.

آموزش==> دانشجو==> پذيرش غيرحضوري==> "پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود"

تذكر1: حجم هر تصوير حداكثر 250كيلوبايت و ترجيحا فرمت آن jpg يا jpeg باشد.

3- مراجعه به مركز قبولي براي تشكيل پرونده ثبت نام جهت پذيرش نهايي

4- بعد از 24 ساعت مجدداً به سيستم مراجعه (بعد از پذيرش نهايي ، شناسه كاربري : شماره دانشجويي، گذرواژه: شماره شناسنامه مي گردد لازم به ذكر است شماره دانشجويي از پردازش اطلاعات جامع دانشجو و گزارش 260 قابل مشاهده ميباشد).

5- كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه ثابت ميباشند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام انتخاب واحد از مسير زير نسبت به دريافت گزارش 163(فرم واريز وجوه دانشگاه پيام نور)اقدام نماييد:

منوي اصلي --> آموزش --> گزارش هاي آموزش --> شهريه --> ليست ها و آمارها--> فرم واريز وجوه دانشگاه پيام نور

پرداخت شهريه از 3 طريق الكترونيكي، دستگاه خودپرداز و مراجعه به شعب بانك صادرات مقدور مي باشد.

تذكر2:  در صورت موفقيت تراكنش پرداخت پس از حداكثر 2 ساعت، وضعيت دانشجو  از حالت بدهكار به فعال تبديل خواهد شد.

تذكر3: شايان ذكر  است در صورت  عدم موفقيت تراكنش (در پرداخت غير حضوري) و برگشت وجه شهريه، وضعيت دانشجو مجدد به غير فعال تبديل خواهد شد.

5- پس از پرداخت شهريه از مسير زير نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نماييد:

ثبت نام ==> عمليات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلي"

جهت سهولت در انتخاب دروس در هنگام انتخاب واحد به پورتال اطلاع رساني دانشگاه به آدرس www.pnu.ac.ir مراجعه و سرفصل دروس رشته خود را مشاهده نماييد. در هنگام اخذ درس رعايت روابط دروس ( روابط پيش نيازي و هم نيازي دروس ) الزامي است.

 


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر