PNUEB

آغاز درخواست تعیین محل آزمون کارشناسی

1394/8/23
1907
0
تاریخ شروع دریافت و جمع آوری درخواست تعیین مرکز آزمون کارشناسی (مهمان اضطراری) ، در کلیه مراکز /واحدهای تابعه از 23 آبان لغایت 10 آذر می باشد

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی پیام نور(pnueb) تاریخ شروع دریافت و جمع آوری درخواست تعیین مرکز آزمون کارشناسی (مهمان اضطراری) ، در کلیه مراکز /واحدهای تابعه از امروز 23 آبان لغایت 10 آذر می باشد و تا 14 آذر 94 بررسی و توسط دانشگاه مبدا و مقصد تعیین تکلیف می گردد. 

توجه: کارکنانی که خود و یا بستگان درجه یک آنها دانشجو بوده و امکان تعیین محل آزمون در سیستم گلستان برای آنها فعال نمی باشد درخواست خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان ماه ۹۴ به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند.

نکات مهم و قابل توجه در مورد نحوه در خواست مهمان اضطراری

- تاریخ شروع دریافت و جمع آوری درخواست تعیین مرکز آزمون کارشناسی (مهمان اضطراری) ، در کلیه مراکز /واحدهای تابعه  از 23 آبان لغایت 10 آذر می باشد. (ارائه درخواست بصورت حضوری یا فکس امکان پذیر است)

توجه: ارسال درخواست مهمان اضطراری از طریق فکس نیز پذیرفته شود.

شرایط مهمان اضطراری 

۱- دانشجویانی که کارمند سازمانهای دولتی یا نطامی هستند و با حکم ماموریت یا انتقال محل کار ایشان تغییر نموده است . (همسر و فزرندان کارمند نیز شامل این بند می باشد)
 ۲- دانشجویانی که بر اثر بیماری خاص یا سانحه توانایی شرکت در کلاس و امتحانات را در مرکز مبدا ندارند (این موضوع با اعلام نظر پزشک معتمد مرکز/ واحد و موافقت ریاست محترم استان انجام می شود)
۳- دانشجویانی که به طور همزمان مشغول خدمت سربازی هستند در صورت تغییر محل خدمت می توانند تقاضای مهمان نمایند.
۴- موارددیگری به تشخیص رئیس محترم استان می توانند مهمان اضطراری شوند.

نحوه اقدام برای درخواست مهمان اضطراری

الف) ارائه درخواست به همراه مدارک توسط دانشجو به مرکز مبدا در زمان مقرر(حتی با ارسال فکس)
ب) بررسی و تایید مدارک توسط استان مبدا
ج) معرفی و هماهنگی با استان مقصد جهت مهمان شدن دانشجو
د) انتخاب واحد دانشجو در مرکز یا استان مبدا حذف و پس از مهمان شدن مجددا انتخاب واحد ایشان در مرکز مقصد توسط کاربر خدمات آموزشی انجام شود.

شرایط بند فوق الذکرمی بایست پس از تاریخ مهمان و انتخاب واحد دانشگاه واقع شده باشد . مهمان شدن با شرایط مذکور جز سنوات و تعداد واحد مجاز جهت مهمان شدن محسوب می شود.

مهم : مهمان اضطراری برای کلیه دروس یک نیمسال می باشد.

  قابل توجه کلیه دانشجویان شاغل :

مرکز آزمون در قبال ماموریت دانشجویان شاغل اقدامی نخواهد کرد، لذا کلیه دانشجویان قبل از برگزاری آزمون با سازمان شاغل در آن هماهنگی لازم را بعمل آوردند که در صورت مامور بودن، ماموریت متقاضیان تا پایان امتحانات منظور گردد و از ارسال نامه در این خصوص جداً خوداری شود.

 برای دریافت بخشنامه جدید مربوط به تعیین محل آزمون کلیک نمایید


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر