PNUEB

راه اندازی سامانه رسیدگی به امور دانشجویان

1395/2/14
1638
1
سامانه رسیدگی به امور دانشجویان توسط اداره کل امور دانشجویان ، معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و همکاران دفتر آمار و فنآوری اطلاعات دانشگاه راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی  پیام نور (pnueb) : سامانه رسیدگی به امور دانشجویان توسط اداره کل امور دانشجویان ، معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و همکاران دفتر آمار و فنآوری اطلاعات دانشگاه راه اندازی شد.

دکتر کریم نجفی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: این سامانه با هدف تسهیل ارتباط دانشجویان با اداره کل امور دانشجویان در حوزه وام، تولیدات دانشجویی و مشاوره راه اندازی شده است.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند از طریق لینک دانشجو در پورتال دانشگاه و یا به آدرس http://stud.pnu.ac.ir وارد سامانه شده و تقاضای خود را در حوزه های بیان شده برای بررسی و پاسخگویی ارسال نمایند.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور با اشاره به مزیت های این سامانه ارتباطی که دسترسی دانشجویان را تسهیل می کند، افزود: دانشجویان می توانند از طریق این سامانه مشاوره های روانشناختی و مذهبی (از راه دور) دریافت نمایند.
 
وی با اشاره به دیگر مزایای این سامانه اظهار داشت:دانشجویانی که در حوزه اختراعات، رباتیک، هوافضا(گلایدر)، فناوری نانو، بتن، کمیکار، سازه های ماکارونی، پژوهش و تالیفات دانشجویی و سایر ابتکارات ، دارای اثر هستند، نیز می توانند درخواست های خود را از طریق این سامانه ارتباطی مطرح نمایند.

دکتر نجفی اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی این سامانه ارائه مشاوره از راه دور به دانشجویان دانشگاه در زمینه روانشناختی و مذهبی است که دانشجویان با ارسال موضوع مورد نظر خود از طریق سامانه و دریافت کد رهگیری می توانند در زمان تعیین شده با وارد کردن کد رهگیری ، پاسخ خود را دریافت نمایند.


دکتر نجفی در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوان از طریق این سامانه ضمن پاسخگویی به تقاضاهای دانشجویان، در جهت افزایش رضایتمندی این قشر فرهیخته گام برداشت. 


امتیاز دهید
2.5
7 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام سیستم پیامکی برای من فعال شده هرکاری میکنم لغو نمیشه اخه این چیه شورشو دراوردین فقط قبض موبایلم زیاد شده

    • 1396/2/25

      سلام.کاربر گرامی، سامانه فوق توسط دانشگاه پیام نور ایجاد شده و ما نقشی در طراحی و تولید آن نداشته ایم