PNUEB

فراخوان تولید محتوای الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی

1395/2/26
1461
0
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از اعضای هیئت علمی برای تولید محتوای الکترونیکی دانشگاه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی پیام نور(pnueb) :معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از اعضای هیئت علمی برای تولید محتوای الکترونیکی دانشگاه دعوت کرد. 

دکتر ابوالفضل فراهانی با اشاره به رسالت دانشگاه در توسعه آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات و برنامه معاونت آموزشی در خصوص تولید محتوای الکترونیکی دروس مقطع کارشناسی ارشد گفت: اساتید علاقه مند به همکاری در تولید محتوای الکترونیکی می توانند درخواست خود را تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه از طریق پست الکترونیکی info.lms@pnu.ac.ir به دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای ارسال نمایند. 

وی افزود: واجدین شرایط می توانند آمادگی خود را در دو بخش ممیزی و ارزیابی کلاسهای الکترونیکی ضبط شده در سامانه LMS و همچنین تولید محتوای الکترونیکی از طریق ضبط تدریس الکترونیکی در قالب استاندارد تدوین شده محتوای الکترونیکی اعلام نمایند. 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ادامه داد: اعضای هیات علمی برای همکاری باید علاوه بر سابقه تدریس الکترونیکی، دارای رتبه علمی استادیار و بالاتر بوده و حداقل دو نیمسال سابقه تدریس در دروس مورد در خواست را داشته باشند. 


دکتر فراهانی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه های تدوین شده در حوزه آموزش الکترونیکی مبتنی بر فن آوری اطلاعات، طی یکسال آینده تعداد محتوای الکترونیکی دانشگاه به دو برابر و تعداد رشته های دارای مجوز پذیرش به صورت الکترونیکی به 122 رشته در مقطع کارشناسی ارشد افزایش می یابد.


امتیاز دهید
3
6 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر