PNUEB

اعلام نتايج اوليه آزمون كارشناسی ارشد سال ۹۵ از فردا

1395/3/24
1802
0
به اطلاع كليه شركت كنندگان در آزمون ورودي کارشناسی ارشد سال 1395 می رساند، نتايج اوليه آزمون در روز سه‌شنبه مورخ 95/3/25 منتشر میشود

 به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی پیام نور(pnueb) به اطلاع كليه شركت كنندگان در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌های كارشناسی ارشد ناپيوسته) سال 1395 می رساند، نتايج اوليه آزمون مذکور در روز سه‌شنبه مورخ 95/3/25 منتشر می گردد.

 داوطلبان مي‌توانند برای اطلاع از وضعيت علمی و رويت كارنامه نتيجه اوليه خود در تاريخ مذكور به سايت اينترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمايند.

ضمناً داوطلباني که مطابق  كارنامه مجاز به انتخاب رشته می باشند لازم است از تاريخ 95/3/30 الی 95/4/2 نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته خود از طريق سايت سنجش اقدام نمايند.

اطلاعيه تكميلی در خصوص اعلام نتيجه اوليه، انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته و نحوه انتخاب رشته داوطلبان همزمان با اعلام نتايج اوليه در روز سه‌شنبه مورخ 95/3/25 در پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی پیام نور(pnueb)  منتشر خواهد شد.


امتیاز دهید
3
6 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر