PNUEB

نحوه انتخاب واحد ترم تابستانی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

1395/3/26
2840
0
زمان و نحوه انتخاب واحد ترم تابستان 95 دانشگاه پیام نور به همراه زمان برگزاری امتحانات و ... اعلام شد

 به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی پیام نور(pnueb) معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور جزئیات انتخاب واحد ترم تابستانی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه را اعلام کرد.


دکتر ابوالفضل فراهانی با عنوان اینکه انتخاب واحد دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از 8 تیرماه آغاز و تا 15 تیرماه از طریق سیستم گلستان ادامه دارد، اظهار داشت: دروس قابل ارائه در دوره تابستان حداکثر 8 واحد بوده و دانشجویان می توانند با توجه به شرایط دستورالعمل نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.


وی درخصوص شرایط مهمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: کلیه دانشجویان متقاضی مهمانی می توانند درخواست خود را پس از تایید واحد و مرکز مبدا و مقصد از تاریخ 3 لغایت 12 تیرماه ارائه نمایند. 


وی افزود: پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه ها نیز تا تاریخ 14 تیرماه در مراکز و واحدهای مجری امکان پذیر است.
دکتر فراهانی زمان برگزاری امتحانات پایان ترم تابستان را از 30 مردادماه لغایت 4 شهریورماه اعلام کرد و گفت: کلیه دانشجویان می توانند از 26 مردادماه لغایت 4 شهریورماه نسبت به اخذ کارت آزمون از طریق سیستم جامع آموزشی گلستان اقدام نمایند.


امتیاز دهید
3
6 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر