PNUEB

آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد سال 95 تا 2 تیر

1395/4/1
2023
0
به اطلاع كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون تحصيلات تكميلی (كارشناسی ارشد) سال 95 میرساند مهلت انتخاب رشته از تاریخ 95/03/30 الی 95/04/02 می باشد

به گزارش پایگاه خبری کتابخانه الکترونیکی  پیام نور (pnueb) : به اطلاع كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی تحصيلات تكميلی (كارشناسی ارشد ناپيوسته) سال 1395می رساند مهلت انتخاب رشته  از تاریخ 1395/03/30 الی 1395/04/02 می باشد .

با توجه به اينكه برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اقدام به اعلام رشته جديد و يا حذف رشته موجود و يا اصلاح برخی شرايط و ... از دفترچه راهنمای انتخاب رشته بعد از انتشار دفترچه مذكور نموده اند. لذا اطلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته طی اطلاعيه‌ای در روز چهارشنبه مورخ 1395/4/2 از طريق سایت سنجش اعلام و به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

داوطلبان گرامی می بايست در اين فرصت نسبت به انتخاب رشته كدرشته محل‌های مورد علاقه خود از دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام نموده و بديهی است پس از انتشار اطلاعيه مذكور می توانند، نسبت به ويرايش كدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمايند.

 

 

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون  کارشناسی ارشد سال 1395


امتیاز دهید
3
6 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر