PNUEB

راه اندازی کانال رسمی pnueb در تلگرام

1396/4/19
12760
3
کانال رسمی سایت pnueb در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی شد. جدیدترین اخبار، اطلاعیه ها و ... را می توانید در کانال ما دنبال کنید

امروزه شبکه های اجتماعی جزئی لاینفک از زندگی مردم شده و همگی به نحوی با این شبکه ها سروکار داریم.

یکی از این شبکه های اجتماعی که در ایران نیز با استقبال بسیار مردم مواجه شده، تلگرام است. هم اکنون بیش از 25 میلیون ایرانی در تلگرام حساب کاربری دارند و هرروزه زمان زیادی را صرف این اپلیکیشن محبوب می کنند.

البته شبکه های اجتماعی و بخصوص تلگرام بستر مناسبی را برای اطلاع رسانی و خبرگذاری فراهم نموده ، که همین امر سبب شده تا امروزه بیش از میلیونها کانال در تلگرام نسبت به ارائه اخبار و مطالب مفید اقدام نمایند.

از این رو تصمیم گرفتیم که برای تعامل و همراهی بیشتر با شما عزیزان کانال رسمی Pnueb.com را در تلگرام راه اندازی کنیم.

برای کانال تلگرام Pnueb.com برنامه های بسیار خوبی طراحی شده که مطمئنیم می توانیم رضایت شما گرامیان را فراهم کنیم و در پیشرفت تحصیلی شما مثمرثمرتر باشیم.

از این برنامه ها می شود به ارائه اخبار پیام نور بصورت لحظه ای، اضافه شدن نمونه سوالات جدید، برگزاری مسابقات و نظرسنجی ، ارائه مطالب سودمند و طنز، کدهای تخفیف عضویت و چندین مورد دیگر اشاره نمود.

در انتها به این نکته اشاره می کنیم که تنها کانال رسمی سایت Pnueb، آدرس زیر می باشد و تمامی آدرسها و یا باتهای دیگر که با نام و یا لوگوی Pnueb فعالیت می کنند هیچ ارتباطی با ما نداشته و از نظر ما جعلی هستند.

آدرس ما در شبکه اجتماعی تلگرام:

https://t.me/pnuebchannel

منتظر شما هستیم

 

برای حمایت از ما، کانال تلگرام PNUEB را به دوستانتان معرفی کنید.


امتیاز دهید
4
13 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. من دانشجو نیستم اما یک معلم ابتدایی ام .و الان عضو گروه تلگرامی شما هستم .لطفا مطالبی مفید در رابطه با آموزگاری و هر آنچه به آن است برای مان بگذارید تا استفاده کنیم .ممنون

    • 1396/4/23

      باسلام و سپاس از پیشنهاد شما. حتما این موضوع به تیم شبکه های اجتماعی سایت ارائه خواهد شد . موفق و موید باشید

  2. سلام من سال 89 الی 90 دانشجوی کارشناسی و سال 79دانشجوی کاردانی که این یکی رو در پیام نور گذراندم بودم .از غنی بودن کتاب های این دانشگاه مطلع ام و همچنین علاقه مند به اینها .چرا در سایتتان برای آن ها که دانشجو نیستند و فقط علاقه مند به مطالعه ی کتاب های شما هستند ساده و سریع نمی توان عضو شد و چرا حق عضویت ؟؟؟؟؟و ترمی؟؟؟؟؟شاید من فقط یک یا دو کتاب را بخواهم در عرض یکسال بخوانم .چرا خواندن کتابهایتان برا آن ها که دانشجوی شما نیستن و علاقه مند به مطالعه اند رایگان و بدون عضو شدن نیست .خواهش می کنم به داد علاقه مندان برسید .ممنون

    • 1396/4/23

      سلام.کاربر گرامی، ما در سایت کتابهای پیام نور را ارائه نمیکنیم، فایلهای ما نمونه سوال است که در قالب کتابچه جمع آوری شده است. البته تعدادی جزوه و راهنما نیز وجود دارد که این فایلها بصورت رایگان در سایت قرار گرفته و شما می توانید از آنها استفاده نمایید.

  3. وای چه عالی . چون من همیشه با گوشیم میام برام سخت بود اخبارو پیگیری کنم

    • 1396/4/19

      سلام کاربرگرامی. بله ماهم به دلیل درخواست های زیادی که از سوی کاربران pnueb برای ایجاد کانال تلگرام به پشتیبانی ارسال شده بود این تصمیم رو گرفتیم .