PNUEB

آغاز نیمسال اول 1401-1402 در کتابخانه الکترونیکی pnueb

1401/6/6
2296
0
نیمسال اول 1401-1402 در وب سایت کتابخانه الکترونیکی پیام نور، Pnueb.com آغاز شد

امتحانات ترم تابستان 1401 دانشگاه پیام نور در روز 5 شهریور تمام شد و بدین ترتیب بطور رسمی وارد نیمسال اول 1401-1402 شدیم.

ترم جاری که بعد از دو سال قرار است بصورت حضوری در دانشگاه پیام نور برگزار شود تفاوت های بسیاری با نیمسالهای قبل دارد که حتما تا الان به بخشی از انها اطلاع پیدا کردین. برای مثال لزوم انتخاب واحد همه دانشجویان در مهلت اولیه و عدم اجازه انتخاب واحد در مهلت حذف و اضافه از جمله تغییراتی است که سبب حیرت و حتی زیان تعدادی از دانشجویان شده است.

با اتمام امتحانات ترم تابستان، ترم در سایت pnueb نیز تغییر کرده و از هم اکنون شما عزیزان می توانید از امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.

اهدای دو اعتبار هدیه در صورت پرداخت حق عضویت (با پرداخت مبلغ عضویت شما 8 اعتبار دانلود دریافت می کنید که با دو اعتبار هدیه سایت، مجموعا ده اعتبار دانلود خواهید داشت.)

امکان مشاوره، راهنمایی و پرسش و پاسخ دانشجویی از طریق ادمین کانال تلگرام و یا شماره واتس اپ

امکان دانلود چند باره نمونه سوالی که یکبار دریافت کردین (چنانچه از طریق حساب کاربری نسبت به دانلود نمونه سوالی اقدام کنید، آن نمونه سوال را تا پایان ترم هر تعداد بار دیگر که خواستین می توانید دانلود کنید، بدون اینکه اعتباری از شما کسر شود، حتی در صورت آپدیت کتابچه)

امکان درخواست نمونه سوال

و... از جمله مزایای عضویت و فعالسازی حساب کاربری در سایت Pnueb.com  می باشد.

روند تهیه و اماده سازی نمونه سوالات جدید نیز در حال انجام است و ان شاالله کتابچه های سایت آپدیت خواهند شد.

همچنین داوطلبان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد و متقاضیان ورود به مقطع کارشناسی پیام نور می توانند از هم اکنون با ورود به سایت و عضویت در آن، از خدمات سایت بهره مند شوند.

امیدواریم نیمسال اول 1402-1401 دانشگاه پیام نور به خوبی و خوشی برگزار و سپری شود و شاهد حضور و شور و شوق دانشجویان در دانشگاه باشیم.

 


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر