PNUEB

ترم دوم۹۳-۹۲ + تغییرات در کتابخانه PNUEB

1392/11/15
1361
0
تغییرات اساسی در سایت برای افزایش رضایت شما کاربران گرامی و دسترسی راحت تر ایجاد شد

با توجه به نظر سنجی انجام شده و همچنین درخواست های زیاد دانشجویان مبنی بر اینکه قفل نرم افزاری فایلها را برداشته و تمامی فایلها را با فرمت pdf در سایت قرار دهیم ما نیز به این درخواست جامه عمل پوشاندیم و در ترم جدید (نیمسال دوم ۹۳-۹۲) با وجود مشکلات فراوان و اینکه تمامی فایلها تک به تک باید تغییرات اساسی در آنها بوجود می آمد تا بتوانیم آنها را به صورت PDF قرار دهیم اما این کار را عملی کردیم و ازین پس می توانید فایلها را در تمام سیستم هایی که از فرمت pdf پشتیبانی میکند باز کنید (کامپیوتر، تبلت ، ebook reader، تلفن همراه و...).

 

تغییرات این ترم :

  1. تمامی فایلهای سایت به pdf تبدیل شد
  2. تمامی حسابهای کاربری حذف شد و کاربران برای استفاده از سایت باید در کتابخانه عضو شوند (با پرداخت حق عضویت)
  3. مدت اعتبار عضویت یک ترمه است و با اتمام ترم جاری ،عضویت نیز به پایان می رسد.
  4. امکان دانلود تکی فایلها قبل از عضویت فراهم شد
  5. دانلود تمامی نمونه سوالات دروس عمومی رایگان شد(بدون عضویت هم می توانید دانلود کنید)
  6. محدودیت تعداد دانلود بخش خلاصه دروس و حل المسائل برداشته شد و پس از عضویت می توانید به صورت نامحدود از این دو بخش دانلود کنید(تا حد متعارف و نیاز)
  7. بخش کتاب در بعضی رشته ها به سایت اضافه شد و کتابهایی که خود دانشگاه در سایتش قرار داده است را ما به صورت تفکیک شده در رشته های خود قرار دادیم
  8. بخش افزایش اعتبار به سایت اضافه شد تا برای دانلود بیشتر نمونه سوال بتوانید ازین قسمت تعداد دفعات دانلود خود را افزایش دهید
  9. قسمت آپلود نمونه سوال قابل پیگیری شد. یعنی قسمتی در حساب کاربری دانشجویان اضافه شد تا بتوانند فایلهایی را که برای ما ارسال کرده اند را از نتیجه بررسی آن مطلع شوند.

------------------------------

آغاز به کار سایت کتابخانه PNUEB در ترم جدید از ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ شروع می شود و از این تاریخ به بعد می توانید در کتابخانه عضو شده و فایلهای خود را برای ترم بهمن (نیمسال دوم ۹۳-۹۲) دانلود کنید.

 


امتیاز دهید
3
6 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر