PNUEB

کتابچه نمونه سوالات جدید

1394/7/27
2293
3
چندین کتابچه و نمونه سوال جدید از بین موارد درخواستی کاربران به سایت اضافه گردید

بیش از ۲۵ کتابچه و نمونه سوال جدید از بین موارد درخواستی کاربران به سایت اضافه گردید.سعی شده اکثر نمونه سوالات همراه با پاسخنامه و از نیمسال دوم ۹۴-۹۳ باشد.این کتابچه ها و نمونه سوالات جدید به رشته های برق،تربیت بدنی،علوم ارتباطات اجتماعی(روزنامه نگاری و روابط عمومی)،رباتیک،مکانیک،کشاورزی(صنایع غذایی) و...در مقطع کارشناسی اضافه شده است.در تلاش هستیم تا همچنان با اضافه کردن نمونه سوالات و کتابچه هایی جدید هر چه بیشتر رضایت شما کاربران گرامی را فراهم آوریم.


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام . لطف فرمایید سوالات منابع تغییر کرده را بروز نمایید . به عنوان مثال رفتار و روابط در مراکز آموزشی مقطع کارشناسی ارشد.باتشکر

    • 1395/3/15

      باسلام.کاربر گرامی،منبع درس فوق از ابتدای نیمسال اول 95-94 تغییر نموده است.همانطور که در سایت نیز اعلام نموده ایم نمونه سوالات قبل از ترم اول 95-94 تنها جهت آشنایی بیشتر کاربران برروی سایت قرار گرفته است.

  2. باعرض سلام وتشکر ازکلیه همکارانتان .اینجانب رمز ورود خود رافراموش کرده لطف کنید راهنمایی کنید . باتشکر

    • 1395/1/24

      باسلام.کاربر گرامی،لطفا نام و نام خانوادگی خود را به همراه شماره دانشجویی(نام کاربری) از طریق بخش پشتیبانی برای واحد پشتیبانی ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی کنیم

  3. با سلام من دیروز دراین کتابخانه عضو شدم ولی نمیتونم چطوری از آن استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید

    • 1394/10/19

      باسلام.کاربر گرامی،چنانچه مراحل عضویت را کامل انجام داده اید و حق عضویت را نیز پرداخت نموده اید کافی است با نام کاربری و رمز عبوری که تعیین نموده اید از طریق بخش ورود به حساب کاربری (در سمت راست سایت pnueb) وارد حسابتان در سایت pnueb.com شوید و سپس با انتخاب رشته و مقطع تحصیلی و کلیک برروی دکمه برو وارد صفحه نمونه سوالات می شوید.در صفحه باز شده می توانید برروی هردرسی که نیاز دارید کلیک کنید تا صفجه دانلود ان باز شود.در صفحه جدید دو لینک اصلی و کمکی برای دانلود قرار داده شده است که برای دریافت فایل می توانید ازآنها استفاده کنید.به یاد داشته باشید شما با عضویت در سایت می توانید نمونه سوالات ۶ درس مختلف را دریافت کنید.همچنین می توانید از منابع موجود در خلاصه درس و راهنما نیز بطور تقریبا نامحدود بهره ببرید.