PNUEB

تولدی دوباره (PNUEB)

1393/11/28
2971
3
ایجاد تغییرات بنیادی در سایت pnueb جهت افزایش رضایت شما کاربران گرامی

 

از فروردین 1394 پس از تحقیقات مختلف در زمینه ارائه بهتر نمونه سوالات و بازخوردی که از شما عزیزان (طی تماس های مختلف به صورت تصادفی و همچنین سالها فعالیت در این عرصه) گرفتیم به این نتیجه رسیدیم که سایت به تغییرات زیربنایی و اساسی نیاز دارد.

پس از روزها جلسات مختلف و تشکیل اتاق فکر برای چیدمان فوندانسیون سایت جدید از مهر 1394 استارت پروژه سایت جدید کتابخانه الکترونیکی زده شد...

از اینرو بدلیل زمان کمی که برای این تغییرات عظیم داشتیم تمامی افراد تیم pnueb بسیج شدند تا این تغییرات اساسی را در زمان اندکی که تا شروع ترم دوم 94-95  مانده بود به سرانجام برسانند.

در حال حاضر مراحل تست و رفع باگ پروژه در حال انجام است که به یاری خدا طی روزهای آینده سایت جدید رونمایی خواهد شد.

در حال حاضر امکان دسترسی به قسمت عضویت و افزایش اعتبار وجود ندارد و شما برای دانلود نمونه سوالات می توانید از خرید تکی استفاده نمایید.

همچنین جهت رضایتمندی بیشتر ، می توانید بدون وارد شدن به حساب کاربری ، منابع و فایل های موجود در خلاصه دروس و حل المسائل را بصورت رایگان دریافت کنید

 منتظر سورپرایز ما باشید.

 

------------------------------------------------------------------

تغییرات سایت اعمال شد و سایت هم اکنون در دسترس است


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر


  1. سلام، توی سایت امروز مجددا عضوشدم میخوام دانلود کنم،بعداز اولین دانلود خارج میشه و گزینه ورود اعضا نداره که توی حساب کاربری خودم باقی بمونم و دانلودهام رو ادامه بدم.


    • 1394/11/4


      باسلام.کاربر گرامی،چنانچه شما زمان زیادی در حساب خود باقی بمانید ولی در حساب کاربری خود اقدام و فعالیتی نکنید بصورت اتوماتیک از حسابتان خارج می شوید و برای دانلود باید دوباره وارد حسابتان شوید.توجه داشته باشید تا زمانی که در حساب خود در سایت قرار دارید نام و نام کاربری شما در بالای سایت قابل نمایش است.


  2. اصول و روش تحقیق1225115. اساطیر یونان و روم1225117. زبان دوم 3 فرانسه 1212147. ترجمه متون ادبی 1212134.سیری در تاریخ ادبیات انگلیسی 1212131. بررسی اثار ترجمه شده اسلامی 1212129.
    ممنون میشم اگر این درس ها به روز شوند .با تشکر از زحمات فراوان شما

    • 1394/11/4

      باسلام.کاربر گرامی،نمونه سوالات درخواستی شما برای بررسی به تیم آموزشی سایت ارائه شد.به امید خدا قصد داریم تا مجموعه ای از آپدیت ها و سوالات جدید را برروی سایت قرار دهیم،اما با توجه به انجام تغییرات گسترده در سایت این امر مقداری زمانبر است.امیدواریم موارد درخواستی شما نیز برروی سایت قرار گیرد

  3. با سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت بسیااار خوبتون خیلی از درسای رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی که میخواستم دانلود کنم نمونه سوالاش تا سال 92 بودن و کتابچه ها کامل نبود لطفا در صورت امکان انهارا به روز کنید که این کتابچه ها کمک بسیار بزرگی برای ماست .خیلی ممنون

    • 1394/11/4

      باسلام و سپاس از لطف شما.کاربر گرامی،لطفا نام و کد دروس مدنظرتان را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی کنیم.