PNUEB

PNUEB در شبکه های اجتماعی

1394/12/15
1975
0
مطالبی بسیار متنوع و گوناگون و جذاب آماده شده است تا از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار شما کاربران گرامی قرار گیرد

امروزه شبکه های اجتماعی دنیای جدیدی را برای انسان ها ایجاد کرده اند که در آن ارتباطات  نقش مهم و اساسی دارد.با توجه به مزایای شبکه های اجتماعی و توجه به این مطلب که چقدر می تواند در ارتباط ساده تر و سریعتر بین ما و شما کاربران عزیز موثر واقع شود ,تصمیم گرفتیم که بزودی در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنیم.به همین جهت تیمی متخصص درحال تشکیل پیج ها و کانال های لازم هستند تا بتوانیم از آن طریق هر چه بیشتر با شما کاربران عزیز در ارتباط باشیم.

لازم به ذکر است که هنوز هیچ یک از صفحات و کانال های ما افتتاح نشده اند و اگر احیانا صفحه ای و یا کانال و گروهی به اسم pnueb در حال فعالیت است مربوط به ما نیست و جعلی می باشد.

به امید خدا زمانی که مقدمات لازم فراهم گردید از همین طریق اطلاع رسانی خواهیم کرد تا با همراهی شما بتوانیم هر چه بیشتر راه های رسیدن به موفقیت را هموار سازیم.

مطمئن باشید مطالبی بسیار متنوع و گوناگون راجب سایت و حتی نحوه درس خواندن  و تجربیات دانشجویان دیگر در گرفتن نمره بهتر و هزاران مطالب جذاب آماده شده است تا از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار گیرد.

منتظر ما باشید تا با  مطالبی جذاب  شما را در اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن برای گرفتن نتایج بهتر یاری رسانیم . . .

 


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر