PNUEB

سال نو مبارک

1394/12/27
2025
1
مرحوم دهخدا بهار را درلغت نامه خود اینگونه معنی کرده است:هر چیز خوب و خوش نما یاهر چیز نیکو و روشن .

مرحوم دهخدا بهار را درلغت نامه خود اینگونه معنی کرده است:هر چیز خوب و خوش نما یاهر چیز نیکو و روشن .

بدرستی که بهار اینگونه است ، فصلی پر از خوبی و نیکویی و زیبایی . زیبایی که هر سال خدا بی هیچ منتی آن را ارزانی ما می کند تا به ما بفهماند از پس هر سختی و مشکلی یک آرامش  و خوشی لذت بخشی وجود دارد .

سال 94 با تمام خوشی ها و سختی ها به پایان رسید . سالی پر از سعی و تلاش برای همه به خصوص برای خدمتگزاران شما در سایت pnueb .

ما در این سال کوشیدیم که تغییراتی بنیادی در سایت اعمال کنیم و به یاری خدا حدود یک ماه پیش توانستیم بهار سایت را در کنار شما همراهان همیشگی جشن بگیریم . بهاری که سعی داریم پس از آن خزانی نباشد و همیشه خوب و خوش نما و نیکو باشد .

تیم پشتیبانی سایت در ایام تعطیلات نوروز نیز از طریق بخش پشتیبانی (در بالای سایت )  آماده خدمت رسانی به شما هستند و شما می توانید به بخش های مختلف آن تیکت ( پیام ) ارسال کرده  و پاسخ خود را نیز در سریعترین زمان ممکن از همان قسمت دریافت نمایید.

امیدواریم سالی سراسر خوشی و آرامش در انتظارتان باشد . موفق و پیروز باشید

 


امتیاز دهید
0
0 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام چرانمونه سوال دانلود نمیشه؟

    • 1395/1/17

      باسلام . کاربر گرامی،فایل های سایت بررسی شدند و مشکلی ندارند.چنانچه از نظر شما درس خاصی مشکل دارد لطفا نام و کد آن درس را برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم.