کتابخانه الکترونیکی pnueb

مسدود است

ارسال نظر (نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با حقوق بین الملل از قسمت زیر ارسال کنید)

  1. جزوه حقوق جزای عمومی یک

    • 1401/7/28

      سلام. کاربر گرامی
      زمینه اصلی فعالیت سایت ما، نمونه سوالات می باشد. البته تعداد محدودی جزوه در سایت موجود است که همین تعداد نیز به لطف دانشجویان و اساتید بدست ما رسیده و ما هم آنها را بصورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده ایم. ما در زمینه جزوات پیام نوری فعالیتی نداریم و جزوات سایت آپدیت نمی شوند

  2. سلام وقت به خیر، دسترسی به جزوه های دروس کارشناسی ارشد گرایش حقوق بین الملل وجود ندارد؟ با جستجو فقط چند مورد نمونه سوال وجود دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • 1400/1/5

      سلام. کاربر گرامی
      جزوات موجود در سایت محدود است. تعدادی محدودی جزوه در سایت قرارگرفته برای استفاده بیشتر کاربران که توسط خود دانشجویان و اساتید برای ما ارسال شده است.

  3. جزوه حقوق بین الملل مقطع ارشد

  4. من 7 تا درس دانلود کردم نمونه سوالاتش خوبه مالرسالهایی که میخاستم هست
    ولی جوابش کو پس!؟

    • 1396/2/14

      با سلام دوست عزیز. لطفاً پیش از دانلود کتابچه ها به توضیحاتی که در زیر قسمت دانلود موجود می باشد توجه کنید . درتوضیحات هر کتابچه موجود بودن یا عدم موجود بودن پاسخنامه تستی و یا تشریحی عنوان شده است .

  5. باسلام
    ببخشید میخواستم ببینم چطور باید کتاب حقوق بین الملل عمومی 1و2 و بین الملل خصوصی رو بخوانم تا در کنکور درصد بالایی را بزنم. دانشجوی دانشگاه رضوی

  6. میخواهم خلاصه کتاب حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات ببن المللی را دانلود کنم

  7. باسلام وخسته نباشید ضمن تشکرازتمامی شمادست اندرکاران محترم.این سایت حرف نداره امااگه میشه پاسخنامه ی تمام نیمسال هاروبگذارید....وهمچنین خلاصه دروس....متشکر

    • 1396/3/20

      با سلام دوست عزیز. ممنون از شما . ما تا جایی که امکان دارد تلاش می کنیم تا پاسخنامه ها را در کتابچه ها قرار دهیم اما برخی پاسخنامه ها به دلیل کیفیت پایین برای ارسال به کتابچه ها مناسب نمی باشند .

  8. میخواهم خلاصه کتاب سازمانهای بین المللی را دانلود کنم

  9. میخواهم خلاصه کتاب سازمانهای بین المللی را دانلود کنم

  10. با سلام و خسته نباشید
    لطفا سوالات حقوق بین الملل را رایگان در اختیار دانشجویان قرار بدهید با تشکر

    • 1395/11/21

      سلام دوست عزیز. برای تهیه نمونه سوالات و آماده سازی آنها یک تیم در حال فعالیت است و زمان زیادی صرف آن می شود. همچنین هزینه ارائه نمونه سوالات در بستر اینترنت و نگهداری از سایت نیز جای خود را دارد. با این حال و با اینکه در طول سالهای گذشته با تورم موجود قیمتهای خدمات افزایش یافته است ، اما ما همچنان قیمت کتابچه ها را در این سالها ثابت نگه داشته ایم.