کتابخانه الکترونیکی pnueb

PNUEB

دانلود منابع درسی و ليست ارائه دروس رشته زیست شناسی عمومی

امتیاز دهید
3.5
11 رای
  1. منابع درسی پیام نور (وضعیت منابع درسی پیام نور) در هر رشته شامل نام دروس ، منابع آن ، تستی یا تشریحی بودن امتحانات پایان ترم هر درس و حذفیات کتب مربوطه می باشد.
  2. لیست ارائه دروس (چارت درسی پیام نور) هم تعداد واحدها و پیش نیازهای هر درس را در دانشگاه پیام نور نشان می دهد.

لیست دروس عمومی (کارشناسی)

زیست شناسی (عمومی)

ارسال نظر (نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با دانلود منابع درسی و ليست ارائه دروس رشته زیست شناسی عمومی از قسمت زیر ارسال کنید)

  1. با سلام خدمت شما میخواستم بپرسم که شیمی عمومی ۱ واسه ترم اول کل حجم کتاب باید واسه امتحان بخونیم یا قسمتی ازش باید خوند؟؟

    • 1397/10/4

      سلام.کاربر گرامی
      کافیه لیست وضعیت منابع رشته خودتون رو دریافت کنین. داخل اون نوشته شده.

  2. سلام خدمت شما
    میشود دروسی که واحد عملی ندارن را در پیام نور اصلا سر کلاس نرفت؟؟ و فقط موقع امتحانات بریم امتحان بدیم ؟؟
    دروسی که عملی نیستن اگه نریم سر کلاس 6 نمره از نمراتمون کم میشه یعنی 6 نمره سر کلاسی داری در پیام نور درسته؟؟

    • 1397/5/2

      سلام.کاربر گرامی
      در پیام نور میانترم 8 نمره دارد. پارامترهای مختلفی در میانترم موثر است، مانند امتحانی که استاد برگزار می کند، شرکت در کلاس ، تحقیق و یا ... .اما اگر شما در کلاسها شرکت نکنید نمره نهایی شما بدین صورت بدست می آید، نمره برگه شما ضرب در عدد 10 و سپس تقسیم بر 6. شرکت در کلاسهای عملی ضروری است اما کلاسهایی که عملی نیستند و تئوری هستند را می توانید شرکت نکرده و در امتحان آخر ترم شرکت کنید.

  3. با سلام خدمت شما.با عرض پوزش میخواستم بگم که حالا که انقد وقت صرف جمع آوری و نوشتن این جزوه ها میکنید فونت و نحوه نوشتن جزوه ها رو اگر با وورد بنویسید که کمتر و خلاصه تر شه و بشه ازشون پرینت گرفت و مطالعه کرد ممنون میشم

    • 1396/7/8

      سلام.کاربر گرامی
      جزوات توسط اساتید و دانشجویان ممتاز نگارش در می آید. به دلیل اینکه بتوان جزوات را در فرمتی ارائه کرد که همه قادر به مشاهده آن باشند آنها را تبدیل به pdf می کنیم که در تمامی دستگاه ها نمایش داده شود