کتابخانه الکترونیکی pnueb

PNUEB

دانلود منابع درسی و ليست ارائه دروس رشته مترجمی زبان انگلیسی

امتیاز دهید
4
78 رای
  1. منابع درسی پیام نور (وضعیت منابع درسی پیام نور) در هر رشته شامل نام دروس ، منابع آن ، تستی یا تشریحی بودن امتحانات پایان ترم هر درس و حذفیات کتب مربوطه می باشد.
  2. لیست ارائه دروس (چارت درسی پیام نور) هم تعداد واحدها و پیش نیازهای هر درس را در دانشگاه پیام نور نشان می دهد.

لیست دروس عمومی (کارشناسی)

مترجمی زبان انگلیسی

ارسال نظر (نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با دانلود منابع درسی و ليست ارائه دروس رشته مترجمی زبان انگلیسی از قسمت زیر ارسال کنید)

  1. سلام من دانشجوی ترم ۳ زبان و ادبیات فارسی هستم ، میخواستم بدونم که میتونم از بهمن ماه (شروع ترم جدید) برای رشته ی زبان انگلیسی ثبت نام کنم و دو رشته ای (دو رشته رو همزمان )بخونم؟

    • 1397/8/15

      سلام.کاربر گرامی
      در بهمن ماه به چه طریقی می خواهید ثبت نام کنید؟ ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور تنها تا 15 آبان است و ثبت نام مجددی برای ترم بهمن ندارند. در کل شما می توانید در دانشگاه پیام نور در دو رشته تحصیل کنید و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

  2. سلام.تو رو خدا من رو راهنمایی کنید.خییییلی به کمک احتیاج دارم.من 100واحد از رشته اموزش زبان انگلیسی رو در دانشگاه ازاد گذروندم به دلایل مهمی نتونستم بقیه واحدها رو در دانشگاه ازاد بگذرونم و مجبور شدم بیام پیام نور از انجایی که هیچ دانشگاهی گرایش من رو نداشت به ناچار مترجمی رو انتخاب کردم؛کارشناس رشته بهم گفته چون امسال اولین سالی هست که چارت رشته مترجمی کامل ارائه نشده و فقط دو ترمش اومده روی سایت ما نمیتونیم بگیم که این دروس تخصصی که گذروندی ایا کامل تطبیق میخوره یا نه؟؟؟من فعلا چند واحد واسه این ترم انتخاب کردم اما اونها بهم گفتن شاید اصلا بقیه ترمها درسهایی که ارائه کنند اصلا به دروس شما نخوره که تطبیق بشه...من چکار کنم.تو رو خدا راهنماییم کنید.لطفا یه شما ره بدید تا بتونم یه تماس با شما داشته باشم..ایا چیزی که مسئولین این دانشگاه میگن صحت داره؟؟؟؟واقعا این همه دروسی که مشترک هست با رشته مترجمی و من پاس کردم ممکنه تطبیق نخوره؟؟؟ممنون از شما.

    • 1397/8/15

      سلام. کاربر گرامی
      شماره تماس ما در بخش تماس با ما سایت هست. در مورد سوال شما باید دو نکته رو بگم. اول اینکه برای تطبیق واحد هم نمره درس و هم سرفصل های دروس مهم است. بنابراین حتما منابع و سرفصل هایی که شما پاس کرده اید را با چارت جدید بررسی خواهند کرد. این قضیه که هیچ درسی تطبیق نخورد هم نیست، احتمالا نیمی از دروس تطبیق بخورد، اما این موضوع کاملا بستگی به کارشناس رسیدگی کننده دارد و اوست که تصمیم میگیرد، بنابراین نمی توان راهنمایی معتبر و دقیقی داشت.

  3. سلام من دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی هستم،الان متوجه‌شدم که باید پایان نامه ارائه بدیدم آیا این درسته؟؟چون توی لیست دروسمون چیزی به عنوان پایان نامه نیست ولی استاد و بچه ها گفتن هست

    • 1397/7/30

      سلام.کاربر گرامی
      لیست وضعیت منابع یا لیست ارائه دروس رشته خود را دریافت کنید و براساس آن عمل کنید. در صورتی که شک داشتید می توانید از مدیرگروه رشته خود نیز سوال کنید

  4. با سلام. من فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی دارم و می خواهم کارشناسی مترجمی زبان بدون کنکور برای بهمن یعنی نیمه دوم شرکت کنم . لطفا بگید کی و چگونه ثبت نام کنم؟ ایا محدودیت سنی داره؟ و واحدهای عمومی رو باید دوباره پاس کنم یا تطبیق میدن؟

    • 1397/7/29

      سلام.کاربر گرامی
      دانشگاه پیام نور بطور مستقل برای ترم دوم ثبت نام ندارد. تکمیل ظرفیت پیام نور آغاز شده و شما باید در همین مهلت کارهای ثبت نام خود را انجام دهید. در هنگام ثبت نام از کارشناس مربوطه بخواهید که برای ترم دوم شما را پذیرش کنند. در صورتی که امکان پذیر باشد این کار را خواهند کرد در غیر اینصورت در همین ترم اول مشغول به تحصیل خواهید شد

  5. سلام میشه لطفا منابع ازمون ارشد مترجمی زبان انگلیسی رو کامل بگید

    • 1397/7/16

      سلام.کاربر گرامی
      تا زمانی که دفترچه های آزمون منتشر نشود، نمی توان بطور قطع گفت

  6. سلام سال۹۶رشته مترجمی زبان پیام نور قبول شدم شهریه ترم اول رو پرداخت کردم وانتخاب واحد کردم و بعدش کلا به دانشگاه مراجعه نکردم باتوجه به اینکه کل امتحانای ترم اول رو شرکت نکردم میگن دراینصورت مثل مرخصی میشه و انگار که یک ترم تحصیلی من عدم مراجعه نداشتم سوالم اینه چراالان من باید ۷۵۰تومن بدهی داشته باشم؟ مگرنه اینکه من باید شهریه اون ترمی رو که مراجعه نکردم پرداخت کنم؟

    • 1397/6/28

      سلام.کاربر گرامی
      اگر در امتحانات شرکت نکنید، نیازاست که به کارشناس رشته خود مراجعه و با ارائه علت ها، مرخصی خود را ثبت کنید. همچنین در صورت انتخاب واحد شهریه متغیر نیز برای شما درج می شود

  7. سلام
    من‌میخواستم بدونم که میخوام تو آزمون فراگیر مترجمی زبان انگلیسی پیام نور تبریز شرکت کنم..
    چه شرایطی لازمه؟چیکار باید بکنم؟
    در کل زمان ثبت نام ازمون کی هست.
    متشکر میشم اگر پاسخ دهید شرایطم اضطراریه

    • 1397/6/20

      سلام.کاربر گرامی
      منظور شما فراگیر ارشد پیام نور است؟
      فراگیر ارشد پیام نور احتمالا در ابان یا اذر ثبت نامش اغاز شود. برای اطلاع از زمان شروع ان کانال تلگرام ما را دنبال کنید، به محض انتشار خبر، اطلاع رسانی خواهیم کرد. برای شرکت در فراگیر ارشد کافیست شما مدرک کارشناسی داشته باشید و یا تا زمان شروع ثبت نام دانشگاه و تحویل مدارک، مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده باشید

  8. سلام من دانشجوی دانشکده فنی میرزاکوچک صومعه سرا بودم اما سه ترم مشروط شدم،میخواستم بدونم میتونم برای مترجمی زبان تو دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم؟

    • 1397/6/4

      سلام.کاربر گرامی
      اگر شما مشکل سربازی داشته باشید نمی توانید، زیرا باید سنوات مجاز تحصیلی داشته باشید.
      در غیر اینصورت مشکلی نخواهید داشت

  9. سلام آيا دانشگاه پيام نور البرز مترجمي زبان هم بدون آزمون داره ؟

    • 1397/4/25

      سلام.کاربر گرامی
      دانشگاه فوق از واحدهای مرکزی پیام نور است و احتمالا اکثر رشته ها را شامل شود. برای اطمینان از این موضوع باید تا زمان شروع انتخاب واحد صبر کنید

  10. سلام
    آیا کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی پیام نور بدون کنکور است؟ تهران هم دارد؟

    • 1397/3/29

      سلام.کاربر گرامی
      پیام نور در مقطع ارشد پذیرش بدون ازمون ندارد. یا باید در ازمون فراگیر پیام نور شرکت کنید یا ازمون سراسری ارشد