کتابخانه الکترونیکی pnueb

PNUEB

دانلود منابع درسی و ليست ارائه دروس رشته مدیریت بازرگانی

امتیاز دهید
4
60 رای
  1. منابع درسی پیام نور (وضعیت منابع درسی پیام نور) در هر رشته شامل نام دروس ، منابع آن ، تستی یا تشریحی بودن امتحانات پایان ترم هر درس و حذفیات کتب مربوطه می باشد.
  2. لیست ارائه دروس (چارت درسی پیام نور) هم تعداد واحدها و پیش نیازهای هر درس را در دانشگاه پیام نور نشان می دهد.

لیست دروس عمومی (کارشناسی)

مدیریت بازرگانی(مخصوص وردیهای 85 و قبل)

مدیریت بازرگانی(مخصوص وردیهای 86 تا 93)

مدیریت بازرگانی (مخصوص وردیهای 94 و بعد)

ارسال نظر (نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با دانلود منابع درسی و ليست ارائه دروس رشته مدیریت بازرگانی از قسمت زیر ارسال کنید)

  1. سلام میخواستم بدونم با مدرک فنی در رشته ی بازرگانی دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد ؟

    • 1397/3/28

      سلام.کاربر گرامی
      اگر مدرک کاردانی خود را اخذ کرده باشید می توانید. برای ثبت نام در پیام نور مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی لازم است

  2. سلام خسته نباشاید میخواستم بدودنم مدیریت بازرگانی فوق دیپلم هم داره ممنون

    • 1397/3/21

      باسلام.کاربر گرامی
      شما می توانید در کارشناسی دانشگاه پیام نور ثبت نام کنید و پس از گزراندن واحدهای لازم برای مدرک کاردانی (حداقل نصف واحدها) می توانید درخواست مدرک کنید

  3. سلام.من کارشناسی و کارشناسی ارشدم مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد گرفتم.میخواستم کارشناسی مدیریت بازرگانی بخونم.تمام دروس کارشناسیم بالای 15 هستش.میخواستم بدونم چند واحد برام تطبیق میدن؟یا چند ترم باید بخونم؟
    با تشکر از شما

    • 1396/12/5

      باسلام.کاربر گرامی
      بستگی به سرفصل دروس و تعداد واحدهای آن دارد. شاید نزدیک 20 الی 30 واحد تطبیق بخورد

  4. سلام. من کاردانی آی تی از علمی کاربردی و کارشناسی ناپیوسته نرم افزار از دانشگاه فنی دارم. میخواستم کارشناسی مدیریت بازرگانی بخونم. می تونم با مدرک کاردانی ای تی بیام و کارشناسی بازرگانی بخونم.

    • 1396/11/30

      باسلام.کاربر گرامی
      شما می توانید ثبت نام کنید، ولی احتمال زیاد دروس شما تطبیق نخورد

  5. با درود
    بنده کاردانی الکترونیک دارم از دانشکده فنی، میخواستم بدونم که ممکنه برای کارشناسی توی دانشگاه پیام نور مدیریت بازرگانی بخونم؟ راهنمایی بفرمایید ممنون میشم...

    • 1396/10/20

      باسلام.کاربر گرامی، در صورت داشتن مدرک کاردانی امکان پذیرش شما وجود دارد

  6. سلام .وقت بخیر
    میخواستم بپرسم آیا دروس اختیاری رشته مدیرت ک کلا ۶واحد هسش آیا این ۶واحد باید برداشته و پاس شود یا لزومی ب برداشتن این واحدای اختیاری نیس؟

    • 1396/8/30

      باسلام. کاربر گرامی، دروس اختیاری برای کامل شدن تعداد واحدهای پاس شده در هر رشته تعیین می گردند. از بین دروس اختیاری شما باید تعداد مشخصی واحد را حتما پاس نمایید که این موضوع در رشته های مختلف متفاوت است. برای این به آنها اختیاری می گویند، زیرا که دانشجو می تواند به انتخاب خود از بین دروس مشخص شده ، تعداد مشخصی را اخذ نماید

  7. سلام میخوام بدونم حضور درکلاسهای مدیریت بازرگانی پیام نور اجباریه یا اختیاری

    • 1396/6/25

      سلام.کاربر گرامی، بطور کلی در پیام نور حضور در کلاسهای غیر عملی اختیاری است. اما بعضا دیده شده اساتید برای شرکت در کلاس نمراتی برای میانترم لحاظ می کنند

  8. باسلام
    من ورودی 93 رشته مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم،و قصد تغییر رشته به مدیریت بازرگانی در پیام نور را دارم،چه اقداماتی باید انجام شود جهت تطبیق دروس مشترک و موافقت جهت انتقال بنده ؟
    و بازه زمانی جهت انحام اقدامات فوق را بفرمایید.
    باتشکر

    • 1396/6/11

      سلام.کاربر گرامی، شما برای تغییر رشته و تغییر دانشگاه باید با دانشگاه مبدا و مقصد هماهنگی کنید. مهلت تغییر رشته در دانشگاه پیام نور تا 16 شهریور ادامه دارد.

  9. با سلام، میخواستم بپرسم مدیریت بازرگانی پیام نور تا چه رتبه ای در کنکور سراسری میپذیرد? و دومین سوال اینکه بدون کنکور وارد شدن چه فرقی با باتوجه به رتبه ی کنکور وارد شدن داره?آیا هزینه هاش فرق. داره مثلا? و سومین سوال اینکه هزینه ی مدیریت بازرگانی پیام نور حدودا ترمی چقدر میشه? و آخرین وال اینکه من شنیدم کلاسی بصورت جدی و مداوم برگزار نمیشه،فقط همون هفته های اول ترک استادا میان کتاب رو معرفی میکنن و ازونجا به بعدش دیگه رو هواست کلاسی، آیا این صحت داره?
    ممنون

    • 1396/4/12

      سلام.کاربر گرامی، از نظر شهریه تفاوتی ندارد. تنها ممکن است در مدرک فارغ التحصیلی قید شود پذیرفته شده براساس ازمون سراسری یا بدون ازمون.( که این هم طبق گفته دانشگاه قید بدون ازمون درج نمی شود). شهریه هر ترم متفاوت است و بستگی به واحدهایی دارد که برمی دارید. معمولا بین 300 الی 500 ممکن است بشود. همچنین کلاسها بخصوص در مراکز استانها و واحدها مجهز بطور کامل برگزار می شود (برای دروس اختصاصی و دروسی که خودخوان اعلام نشده است کلاس تشکیل می شود).

  10. سلام وقت بخیر
    من قصد دارم برای سال تحصیلی 96-97 در رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور پیام نور شرکت کنم.اما به دلیل مشغله کاریم میخواستم از الان دروس ترم اولم رو جلو جلو بخونم تا در زمان امتحان دچار مشکل نشم . از کجا میتونم متوجه بشم که دروس ترم اول من چه خواهد بود و منابع آن کدام است. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . با سپاس

    • 1396/3/31

      سلام.کاربر گرامی، منابع درسی نیمسال اول همزمان با شروع ترم در دسترس قرار میگیرد. الان منابع ارائه شده مربوط به نیمسال دوم 96-95 برروی سایت قرار گرفته که شما می توانید به انها استناد کنید و از منابع دروس خود باخبر شوید. ممکن است در ابتدای ترم کمی تغییرات داشته باشد ، اما زیاد نیست. برای اشنایی با درسهای ترم اول نیز باید لیست ارائه دروس رشته خود را دریافت کنید تا با دروس ترم اول خود آشنا شوید