کتابخانه الکترونیکی pnueb

دانلود نمونه سوالات رشته کامپیوتر نرم افزار با جواب تستی و تشریحی

با انتخاب هرکدام از دروس زیر میتوانید وارد صفحه دانلود نمونه سوال پیام نور آن درس بشوید و کتابچه آنرا دانلود نمایید. هرکتابچه حاوی نیمسالهای مختلف آن درس می باشد که اکثر این نمونه سوالات پیام نور با جواب هستند

ارسال نظر (نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با نرم افزار از قسمت زیر ارسال کنید)

  1. با سلام
    میخواستم ببینم چقدر طول میکشه تا به درخواست کاربر مبنی بر اضافه نمودن یک نمونه سوال نیمسالی خاص در PDF جواب بدید و نمونه سوال گفته شده رو اضافه کنید.
    این رو برای این می پرسم که چند وقتی هست درخواست اضافه شدن چند نمونه سوال جا افتاده رو دادم ولی هنوز تغییری اعمال نشده
    باتشکر.

    • 1395/9/10

      باسلام.کاربر گرامی،درخواستها بعد از ارائه به تیم آموزشی براساس پارامترهای مختلف (مانند تعداد درخواستها و ...) اولویت بندی می شود.سپس براساس الویت بررسی می شوند.به همین دلیل زمان مشخصی نمی توان برای مدت بررسی ارائه کرد.همچنین گاهی اوقات امکان تهیه نمونه سوالات درخواستی وجود ندارد(مثلا بخاطر کیفیت پایین و یا کامل نبودن سوالات و ...)

  2. با سلام
    من 3900 تومن از حسابم کم شده ولی هنوز نمیتونم سوالا رو دانلود کنم میگه باید حق عضویت رو پرداخت کنی

    • 1395/7/15

      باسلام.کاربر گرامی،در برخی مواقع به دلیل مشکل در سیستم بانکی،مبلغ از حساب شما کسر می شود اما بانک تاییدیه را به حساب ما نمی فرستد و پول در حساب بانک می ماند.در این مواقع حداکثر تا 72 ساعت پول به حساب شما بازگردانده می شود.چنانچه پول به حساب شما بازنگشت لطفا از طریق بخش پشتیبانی در بالای سایت برای واحد پشتیبانی ساعت و تاریخ پرداخت و 4 شماره آخر کارت خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی کنیم.

  3. سلام و خسته نباشین.ممنون از نمونه سوالاتتون،چون کتابچه هستن راحت میتونیم چنددوره رو با هم داشته باشیم و تک تک دانلود نکنیم

    • 1395/7/3

      باسلام و سپاس از لطف شما

  4. سایتتون محشره ممنون از زحماتتون. فقط رو سئو سایت کار کنین تو نتایج اول قرار بگیره حیفه

    • 1394/12/7

      باسلام و سپاس از لطف شما.کاربر گرامی،به یاری خدا به زودی با کارهایی که برروی سئو سایت انجام خواهیم داد نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

  5. سایت فوق العاده ای دارین ممنون

    • 1394/12/1

      باسلام و سپاس از لطف شما.