کتابخانه الکترونیکی pnueb

دانلود نمونه سوالات رشته مدیریت صنعتی با جواب تستی و تشریحی

با انتخاب هرکدام از دروس زیر میتوانید وارد صفحه دانلود نمونه سوال پیام نور آن درس بشوید و کتابچه آنرا دانلود نمایید. هرکتابچه حاوی نیمسالهای مختلف آن درس می باشد که اکثر این نمونه سوالات پیام نور با جواب هستند

ارسال نظر (نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با مدیریت صنعتی از قسمت زیر ارسال کنید)

  1. باسلام
    من رشته ی مدیریت صنعتی ورودی 94ب بعدهستم. میخواهم نمونه سوال دروس فنون تجزیه وتحلیل وطراحی سیستمها وکاربرد کامپیوتر رادانلود کنم ولی این دودرس سه ودوقسمتی هستن. لطفا راهنمایی کنید ک کدام قسمت را دانلود کنم ؟
    و اینکه آیا نمونه سوالات این ورودی باورودی های قبل فرق داره؟

    • 1396/2/25

      با سلام کاربر گرامی . شما می بایست نمونه سوال با کد 1218545 را دانلود نمایید . این نمونه سوال مخصوص ورودی های 94 و بعد از آن می باشد . برای اجتناب از هرگونه اشتباه به شما توصیه می کنیم حتما لیست وضعیت منابع رشته خود را مطالعه نمایید و با توجه به کد دروس ارائه شده کتابچه های نمونه سوال را دریافت نمایید زیرا برخی دروس برای ورودی های مختلف با کدها و نمونه سوالات مختلفی ارائه شده است .

  2. سلام چگونه بایدازیک دفترچه ک حاوی 19 دوره نمونه سوال هست فقط 5 دوره ازآن را دانلود کرد ؟؟

    • 1396/2/25

      با سلام کاربر گرامی . به دلیل یکپارچگی نمونه سوالات نیمسال های مختلف ، امکان دانلود تعدادی نمونه سوال وجود ندارد و می بایست کتابچه بصورت کلی دانلود شود .

  3. سلام. درس کنترل کیفیت اماری با مدیریت کیفیت وبهره وری یکی هست . باید از کدومش نمونه سوال بگیرم؟؟؟

    • 1396/2/20

      با سلام کاربر گرامی. خیر این دو درس متفاوت می باشند. جهت جلوگیری از اشتباه لطفاً با توجه به چارت دروس خود و کد درس مربوطه نمونه سوالات را تهیه فرمایید.

  4. با سلام وخسته نباشید. درلیست دروس بالا چرا بعضی ازدروس 3تایی یا2تایی هستند؟؟؟مثلا درس و همینطور درس.هرکدوم ک دانلود کنم فرقی نداره؟؟ آخه یکیش نسبت ب بقیه دوره های نمونه سوالش بیشتر هست

    • 1396/2/20

      با سلام کاربر گرامی. زمانیکه از یک درس نمونه سوال های متفاوتی برای ورودی های متفاوت طرح شود این اتفاق می افتد (در این ترم بیشتر نمونه سوالات ورودی های 95 به بعد از سایر ورودی ها متفاوت بود) که در سایت دو یا سه کتابچه از یک درس موجود باشد. با توجه به ورودی خود نمونه سوالات را دریافت نمایید .

  5. باسلام.از راه های دانلوددفترچه ی سوالات دانلودبصورت تکی1000تومان است.یعنی چی؟؟؟؟میشه توضیح بدید

    • 1396/2/1

      با سلام دوست عزیز. دانلود تکی برای کسانی می باشد که عضو سایت نمی باشند و فقط یکبار نمونه سوال دانلود می کنند. درصورتیکه کاربر عضو سایت باشد با فعال کردن حساب خود (5500تومان) می تواند تا 9 بار دانلود کتابچه های مختلف را انجام دهد .

  6. سلام عرض ادب و احترام ؛
    نمونه سوالات درس تربیت بدنی عمومی 2 که همون ( ورزش 1 ) میشه در اصل با کد درسی 1215428 را تو سایت قرار می دهید بی زحمت

    • 1395/10/13

      سلام کاربر گرامی .نمونه سوالهای این کد در سایت موجود است و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

  7. سلام لطفا نمونه سوالات درس احکام کسب و کار رو بذارید چون کتابچه ای که قرار دادید فقط یک نیم سال داره ممنون

    • 1395/8/22

      باسلام.کاربر گرامی،نمونه سوالات سایر نیمسالهای درس فوق هنوز بدست ما نرسیده است.چنانچه نمونه سوال سایر ترم ها بدست ما برسد،سریعا در کتابچه قرار خواهیم داد

  8. سلام لطفا سوالات نیمسال دوم دو درس تعمیرات ونگهداری وکارسنجی قرار دهید

    • 1395/5/5

      باسلام.کاربر گرامی،لطفا جهت بررسی بیشتر نام و کد درس مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید

  9. با سلام و سپاس از سایت بسیار خوبتان
    لطفاً بفرمائید نمونه سئوالهای نیمسال دوم 94-95 را با جواب کی در سایت وارد می نمایید ؟!

    • 1395/4/14

      باسلام.کاربر گرامی،امیدواریم به یاری خدا تا قبل از امتحانات ترم تابستان نمونه سوالات جدید به سایت اضافه شود.شما می توانید برای اطلاع از پیشرفت آماده سازی و اطلاع از مهمترین اخبار پیام نور و ... ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توئیتر دنبال کنید.آدرس صفحات رسمی ما در بخش وبلاگ pnueb آمده است

  10. باسلام وخسته نباشید.هیچ فایل نمونه سوالی در ریاضیات وکاربرد آن درمدیریت باکد1111496وجود ندارد

    • 1394/12/19

      باسلام.کاربر گرامی،درس ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت با کد 1111496 دارای یک دوره نیمسال اول 95-94 است که در جدول زیر لینک دانلود درج شده است.