PNUEB

اضافه شدن نمونه سوالات نیمسال اول 98-97 دانشگاه پیام نور به سایت Pnueb

1398/1/7
15196
10
نمونه سوالات نیمسال اول 98-97 پیام نور به سایت Pnueb.com اضافه شد

نمونه سوالات نیمسال اول 98-97 پیام نور به سایت Pnueb اضافه شد.

------------------------------------------------

شما به عنوان یک پیام نوری به اهمیت بررسی نمونه سوالات نیمسالهای قبل برای کسب یک نمره خوب در امتحان آگاه هستید؟ آیا می دانید با تمرین نمونه سوالات ترم های قبل می توانید به آمادگی حدود 60 درصدی برای امتحانات پایان ترم و حتی میانترم دست پیدا کنید؟ آیا شما می دانید سوالات استخدامی ارگانهای مختلف اغلب از بین نمونه سوالات دانشگاه پیام نور طرح می شود؟

اهمیت بسیار نمونه سوالات پیام نور سبب شده هر ترم دانشجویان برای دریاقت جدیدترین و کاملترین نمونه سوالات دغدغه داشته باشند.

از این رو ما در سایت Pnueb.com همواره سعی می کنیم مجموعه کامل و بروز از نمونه سوالات نیمسالهای قبل پیام نور را به همراه پاسخنامه در سایت قرار دهیم تا دانشجویان براحتی بتوانند به آنچه نیاز دارند دست پیدا کنند.

در جدیدترین آپدیت کتابچه های سایت Pnueb.com ، نمونه سوالات ترم اول 98-97 پیام نور در سایت قرار گرفت. در این آپدیت اکثر نمونه سوالات پاسخنامه تستی و دروسی که سوال تشریحی دارند پاسخنامه تشریحی دارند. همچنین بیش از 100 کتابچه نمونه سوال جدید به سایت اضافه شده است

امیدواریم بتوانیم این ترم با اپدیت تعداد بیشتری از کتابچه های سایت Pnueb.com ، سپاسگزار همراهی شما عزیزان باشیم و رضایت شما را بیشتر فراهم آوریم.

نحوه دستیابی سریع به نمونه سوال :

برای رسیدن به نمونه سوال مورد نظر در سایت Pnueb.com چندین راه وجود دارد.

یک راه انتخاب مقطع، رشته و گرایش خود در صفحه اول سایت Pnueb است.

اما راه دوم که سریعتر است، استفاده از بخش جستجوی سایت است. شما می توانید براحتی نام و یا کد درس مورد نظرتان (استفاده از کد درسی دقیقتر و بهتر است) را در بخش جستجوی سایت وارد کرده و نمونه سوال آن را بیابید. همچنین اگر جزوه ای برای آن کد نیز موجود باشد به شما نمایش داده می شود.

بخش جستجوی سایت یا بصورت یک ذره بین در بالای سایت گوشه سمت چپ، یا کادر جستجو در سایت نمایش داده شده است.

پیشنهاد می شود حتما در صورتی که درس مورد نظرتان را از طریق رشته خود نیافتید، کد آن را در قسمت جستجو وارد کنید. احتمال زیاد پیدا خواهید کرد.

نکته خیلی مهم:

حتما از مزایای فراوان عضویت در سایت Pnueb.com با خبر هستید. الان قصد دارم دو مزیت خیلی مهم را یادآور شوم:

1- امکان دانلود کتابچه ای که قبلا دریافت شده بدون کسر اعتبار: اعضای سایت می توانند در طول ترم، چنانچه کتابچه سوالی را دانلود کرده و می خواهند به هر دلیلی آن را مجدد دریافت کنند (مثلا به دلیل آپدیت یا پاک شدن سوال از روی سیستم و...) بدون کسر از اعتبار همان کتابچه را مجدد دریافت کنند. حتی اگر کتابچه آپدیت شده باشد. اما این امکان در خرید های تکی وجود ندارد.

2- اعضای سایت می توانند در صورتی که نمونه سوال مورد نظر آنها وجود ندارد یا آپدیت نشده؛ کد و نام درس خود را برای ما ارسال کنند تا بررسی کنیم. تیم آموزشی موارد درخواستی را بررسی و اولویت بندی می کند. چنانچه نمونه سوال درخواستی تهیه شد، سریعا اماده سازی و در سایت قرار می گیرد. گاهی اوقات هم پیش می آید که به دلایل مختلف نمونه سوال درخواستی بدست ما نمی رسد و بالطبع در سایت قرار نمی گیرد که ما در همین جا از شما عزیزان پوزش می طلبیم.

از همین حالا با عضویت در سایت Pnueb.com می توانید از مزایای فراوان آن (مانند دریافت نمونه سوالات، امکان ارائه درخواست نمونه سوال، ارسال سوالات دانشجویی خود و ... ) بهره مند شوید.

 

شما عزیزان می توانید از طریق شبکه های اجتماعی نیز با ما همراه باشید.

کانال تلگرام :     t.me/pnuebchannel

پیج اینستاگرام:  instagram.com/pnueb 

 

برای حمایت از ما کافیست، Pnueb را به دوستانتان معرفی کنید.


امتیاز دهید
4.5
11 رای

فروشگاه کتاب دیجیتالی کتابچین


کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که امکان مطالعه ی هزاران کتاب الکترونیک و صوتی را در هر زمان و مکان فراهم می کند.
در کتابچین شما می توانید نسخه الکترونیک کتابها را با یک سوم قیمت چاپی آنها خریداری نمایید . همچنین کتابهای رایگان زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود که به راحتی می توانید دانلود و مطالعه کنید.


اپلیکیشن کتابچین در تمامی گوشی ها (اندروید و آی او اس) و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ قابل اجراست.


دانلود کتابچین

ارسال نظر

  1. سلام من دانشجوی پیام نورم قصد دارم عضو سایت کتابخانه شم منتهی عضوم نمیکنه چون کد امنیتی رو هرکاری میکنم گوشیم فارسی می‌نویسه و سایت قبول نمیکنه

    • 1399/11/6

      سلام. کاربر گرامی
      از طریق ادمین تلگرام و یا ایمیل درج شده در قسمت پستیبانی مشکلتون رو برای ما ارسال کنین تا بررسی کنیم و در وصورت نیاز عملیات ثبت نام توسط ما صورت گیرد.

  2. سلام من نام کاربری ورمز عبور را فراموش کرده ام

    • 1399/2/5

      سلام. کاربر گرامی
      مشکل خود را از طریق ایمیل و یا ادمین کانال تلگرام برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم. نام و نان خانوادگی و شماره دانشجویی خود را نیز برای ما از همان طریق ارسال کنید

  3. سلام من هر ترم در کتابخانه عضو میشم ولی متاسفانه صفحه دانلود اصلا برام نمیاره و مجبورم دوباره مبلغی رو پرداخت کنم و دانلود کنم . مشکل از کجاست ؟ لطفا زودتر راهنمایی کنین .

    • 1398/9/17

      سلام. کاربر گرامی
      مشکلتون رو با جزئیات بیشتر برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم. از طریق قسمت پشتیبانی برای ما ارسال کنید سریعتر می توانیم راهنمایی کنیم

  4. سلام سوالهای کتاب طراحی نظام های آموزشی هم بگذارید

  5. سلام من یکی ازنمونه سوالات روتکی خریدم ولی دانلودنکردم وخارج شدم حالامیخوام دانلودش کنم چیکاربایدبکنم الان ۲۵/۵/۹۸احتیاجش دارم فرداامتحانمه.

    • 1398/5/25

      سلام. لینک دانلود در ایمیلی که در فرم پیش از خرید نیز وارد کرده اید ارسال می شود. اگر لینک انجا فعال نبود از طریق قسمت ادمین کانال تلگرام برای ما پیام ارسال کنید تا رسیدگی کنیم

  6. سلام سوالات کارشناسی ارشد و کارشناسی ادبیات عرب را به روز و کامل در کتابچه سوالات قرار دهید ممنون

  7. من عضو این سایت شدم و مبلغ رو پرداخت کردم بعد از دانلود یک سری نمونه سوال اجازه ورود به سیستم رو ندارم و نام کاربری من رو قبول نمیکنه من باید چی کار کنم ؟

    • 1398/3/5

      سلام.کاربر گرامی
      چه مشکلی وجود دارد؟ لطفا مشکل خود را با جزئیات از طریق بخش پشتیبانی در بالای سایت برای واحد پشتیبانی ارسال کنید تا بررسی کنیم

  8. سلام لطفا دروس تجزیه تحلیل سیستم کد 1218358 و مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات کد 1218325 رو آپدیت کنید.

  9. سلام نمونه سوال کامل و بروز شیمی فیزیک 2 رشته شیمی کاربردی1114021

    • 1398/2/20

      سلام.کاربر گرامی
      نمونه سوال شما برای بررسی به تیم فنی ارائه شد. ان شاالله که تا چند روز دیگر آپدیت خواهد شد

  10. سلام سؤالات ریاضی عمومی 2 نیمسال اول 97-98
    خواستم باتشکر

    • 1398/2/8

      سلام.کاربر گرامی
      کد درس مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا بررسی شود